Rare ban door 'jeffrey376'

Wereldbouw Forums Ban aanvechten Rare ban door 'jeffrey376'

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 30)
  • Auteur
    Berichten
  • #4923

    Beste Persoon

    Ondanks dit wil ik wel dat we het elkaar niet kwalijk ga nemen.Ook al hebben we een menings verschil we kunnen wel nog aardig zijn.Dus ik heb welu een idee voor bans. inplaats van direct een dag te geven kunnen we ook gwn van 1 minuut naar 1 uur en 1 dag enzo.. Dat zal de persoon wel anders kunnen opvatten.

    Met vriendelijke groet ( alweer)
    The_BlackWolf

    #4924
    Thefarmer2020
    Deelnemer

    Jeroen volgens mij heeft niemand jouw gevraagd om je Er mee te bemoeien, ik hoop dat je begrijpt dat dit een gesprek tussen mij en die ‘jeffrey’ is

    #4925

    Beste Jeroen

    Bemoei je er gwn niet mee want je reageert toch niet volwassen

    #4926
    Qanrex
    Deelnemer

    Hallo,

    Ik vind het zeer onvolwassen van jullie beide! Iedereen speelt op deze server voor zijn plezier, Jeffrey, Jeroen, andere spelers en ik. Mensen die het zo verkloten voor de rest om het grofweg te zeggen horen hier niet thuis! Ik heb je meerdere malen moeten waarschuwen, en je wilde nog steeds niet luisteren PartyJo. Je bent nu permanent verbannen, omdat dit niet het gedrag is wat wij willen zien.

    Ik vind dat Jeroen nog het beste reageert op deze situatie. Dat jullie niet tegen commentaar kunnen, kan ik vrij weinig aan doen. Alleen Jeroen heeft het recht om erop te reageren en dat doet hij ook, en nog eens kei goed ook! Niemand had ook gevraagd om Wolf1010 erbij te roepen, dus waarom zit hij er ook in hemelsnaam bij?!

    Hou je beide gedeisd, want zo wordt de hele sfeer op deze forum verpest!

    Met vriendelijke groeten,
    Qanrex

    #4928

    Beste Qanrex,Jeffrey en Jeroen.

    Het spijt me zeer van dit ongemak en ik hoop dat dit de server niet beïnvloed. Nogmaals sorry maar ik had gwn gewild dat het anders gelopen was.

    Groeten
    Wolf1010

    #4929
    Thefarmer2020
    Deelnemer

    Beste Qanrex,

    Wat je zegt is totaal niet waar, wolf1010 had ook het recht om te reageren net zoals iedereen.
    Ten tweede heb ik mij altijd goed gedragen en er waren geen eens klachten over mij want is speel nog maar net op deze server want mijn broer speelde er eerst op, dus helaas kan dat niet hè.

    Ten derde denken jullie dat dit zo’n straf is en dat jullie de belangrijkste mensen op aarde zijn, nou ik zal jullie wat zeggen: HET IS MAAR MINECRAFT!

    Ten vierde is dit de allerslechtste staff team dag ik ooit op servers ben tegen gekomen, zelf doen jullie geen eens aardig.

    ik hoop dat je dit begrijpt,

    Met vriendelijke groet

    PartyJo

    #4930

    Wel leuk dat iedereen zo deftig reageerd?

    #4932
    Stadsbus
    Deelnemer

    Niet dat ik me nu er ook bij wil mengen, maar Partyjo,

    Ten tweede heb ik mij altijd goed gedragen en er waren geen eens klachten over mij want is speel nog maar net op deze server want mijn broer speelde er eerst op, dus helaas kan dat niet hè.
    Als wij een klacht over jou hebben, dan hoeven dat niet altijd te zeggen, en ook hier in de regels staat, dat je per account wordt verbannen, niet per losse personen, want wij weten niet of je broer er ook echt eerst op speelde.

    jullie de belangrijkste mensen op aarde zijn
    Dat vind jij, maar wij helpen ook alleen maar de server en verder zitten we ook op school toetsen te leren, dus belangrijk zijn we niet nee.

    HET IS MAAR MINECRAFT!
    Daar verdienen mensen hun geld mee.

    Ten vierde is dit de allerslechtste staff team dag ik ooit op servers ben tegen gekomen, zelf doen jullie geen eens aardig.
    Dat vind jij.

    En hou nu maar op met al die berichten spammen,
    En nee, ik spam niet, dit is mijn eerste bericht in dit topic.

    René

    #4933
    Thefarmer2020
    Deelnemer

    Er zijn geen klachten geweest, zo wel dan hadden jullie dat kunnen zeggen want je moet ook iemand de kans geven om te veranderen.
    Maar blijkbaar snappen jullie dat niet.

    #4934
    Bilaal_024
    Deelnemer

    Hallo partyJo,

    Even aantal puntennop een rij.

    De klachten die ik zo weet:

    -Je claimed mij spullen en drukt er op naar dat je het gaat slopen.

    -Je bouwt een station dat nog geen eens 20 blokken van Spawn-zuid aflag begreep van Rene dat dat best hinderlijk is.

    -Naar dat ik ofline ben gegaan heb ik van me vriend ‘bigstevethedude’ te horen gekregen dat jij zegt dat het jou gebied is etc. Beetje vreemd als je niets tegen mij durft te zeggen dan alleen ” je bent 5 jaar”

    -Je gedraagt je echt als een zak je bent moker arrogant en denkt dat iets echt van jou is als je iets wil wat van jou maak je beter je eigen server.

    Dat zijn voor mij toch nog een aantal klachten kijk jij maakt er een enorm probleem van want als je gewoon geaccepteerd had dat het huisje daar blijft dan was er niks aan de hand geweest je kon desnoods ook een andere kant opbouwen het probleem is een dorp voor jezelf beginnen zo dicht bij spawn is onmoggelijk je dan spelen met de community dor bijv. Stukken grond te geven en etc.

    Mvg

    Bilaal

    #4935
    Qanrex
    Deelnemer

    Hallo,

    Laat ik even duidelijk zijn door op PartyJo’s berichten te reageren.

    Wat je zegt is totaal niet waar, wolf1010 had ook het recht om te reageren net zoals iedereen.

    Wacht eens… Zei je niet in een eerder bericht iets anders? Ik pak het er even bij:

    Jeroen volgens mij heeft niemand jouw gevraagd om je Er mee te bemoeien, ik hoop dat je begrijpt dat dit een gesprek tussen mij en die ‘jeffrey’ is

    Hierin zeg je het een gesprek was tussen jou en ‘die jeffrey’. Dus waarom reageert Wolf1010 ook? Ik vind het alleen maar een beetje onduidelijk worden zo.

    Ten tweede heb ik mij altijd goed gedragen en er waren geen eens klachten over mij want is speel nog maar net op deze server want mijn broer speelde er eerst op, dus helaas kan dat niet hè.

    Nou, er waren wel degelijk klachten over jou. Bilaal had namelijk aangegeven dat jij zijn huis had geclaimd bij de nieuwe Spawn. Het is verboden om gebouwen van andere spelers te claimen zonder toestemming van de eigenaar. Toch heb jij dit geclaimd en had jij gezegd dat jij er iets mee wilde doen. Geloof je me niet? Ik zal de log er eens bij pakken.

    [09:17:05] [Server thread/INFO]: PartyJo issued server command: /msg jeffrey376 hoi, dat gebied was niet geclaimed en ik wil het toevoegen bij mijn dorp en wil er een strand maken dit is helaas niet griefen hoor
    [09:17:51] [Vaste gast] PartyJo> ik heb een gebied geclaimed maar daar staat al iets doms op mag ik dat dan slopen?
    [09:18:13] [Veteraan] samoht0307> ik denk het niet
    [09:18:35] [Vaste gast] PartyJo> mag dat? want nu lopen ze ineens te drijgen met een eeuwige ban
    [09:18:40] [Veteraan] samoht0307> ik denk het niet
    [09:18:46] [Vaste gast] PartyJo> echt dom
    [09:20:06] [Server thread/INFO]: PartyJo issued server command: /msg Bilaal wel een beetje kinderachtig hoor de staff erbij roepen, je bent toch niet 5 ofzo die direct zijn moesje roept?

    [15:15:54] [Vaste gast] PartyJo> wat een gezeik van hun ja
    [15:16:10] [Vaste gast] PartyJo> ze moeten gewoon van mijn nederzetting af zo snel mogelijk
    [15:16:31] [Vaste gast] PartyJo> dit is ja niet van hun maar van mij en djemco
    [15:17:23] [Veteraan] BigSteveTheDude> Wat wil jij dan doen? partyjo?
    [15:17:30] [Vaste gast] PartyJo> ?
    [15:17:49] [Veteraan] BigSteveTheDude> Je gaat namelijk in tegen speler en moderator
    [15:18:18] [Vaste gast] PartyJo> ja het is toch gewoon mijn gebied dat is een feit
    [15:19:45] [Veteraan] BigSteveTheDude> Ga je zen gebied stuk maken dan
    [15:19:53] [Veteraan] BigSteveTheDude> want je zegt het is jou gebied
    [15:20:15] [Vaste gast] PartyJo> dit hebben ik en djemco geclaimed
    [15:20:20] [Vaste gast] PartyJo> dat zeg ik
    [15:20:47] [Veteraan] BigSteveTheDude> Nadat er een huisje stond??
    [15:20:58] [Veteraan] BigSteveTheDude> want je kan niet bouwen daar als het geclaim is
    [15:21:08] [Vaste gast] PartyJo> nee dat was 1 klein stukje de rest van mij stond er al
    [15:21:36] [Veteraan] BigSteveTheDude> Dus bilaal bouwt op een stukje waar die mag bouwen
    [15:21:45] [Veteraan] BigSteveTheDude> oftewel hij doet niks verkeerd
    [15:22:00] [Vaste gast] PartyJo> oftewel wel
    [15:22:59] [Vaste gast] PartyJo> tja maar het is wel mijn gebied punt uit
    [15:23:02] [Veteraan] BigSteveTheDude> Nee hoor partjo hij doet niks verkeerd hij bouwt gwn huisje
    [15:23:17] [Vaste gast] PartyJo> ja en?
    [15:23:26] [Vaste gast] PartyJo> hij hoeft niet op mijn nederzetting
    [15:24:31] [Vaste gast] PartyJo> het is mijn gebied
    [15:24:48] [Veteraan] BigSteveTheDude> Ja nu ja naar dat het huisje er stond
    [15:25:01] [Server thread/INFO]: PartyJo issued server command: /msg Bilaal en je haalt het niet in je hoofd om iemand toe te voegen
    [15:25:06] [Vaste gast] PartyJo> blablabla

    Ten derde denken jullie dat dit zo’n straf is en dat jullie de belangrijkste mensen op aarde zijn, nou ik zal jullie wat zeggen: HET IS MAAR MINECRAFT!

    Ik weet niet precies wat ‘Zo’n straf‘ is, maar het zal wel slecht zijn… Want anders had je niet zo’n straf gekregen. Wij zijn inderdaad niet de belangrijkste mensen op aarde, want daarvoor moet je naar Washington, Moskou, Brussel of Peking afreizen. Wij zijn gewoon maar spelers.

    Ten vierde is dit de allerslechtste staff team dag ik ooit op servers ben tegen gekomen, zelf doen jullie geen eens aardig.

    Dat is jouw mening. Als jij dit denkt moet je dat maar mooi volhouden, maar van mij hoef je dan ook niet meer terug te komen. En dat denken wel meerdere spelers. Ons personeelsteam in Wereldbouw bestaat allemaal uit vrijwilligers. Wij spelen Minecraft omdat het leuk is, maar als mensen ons zo erg gaan irriteren dat het de sfeer in de server gaat verkloten, dan grijpen wij in: dat is hier gebeurd.

    Ik hoop je genoeg ingelicht te hebben, want meer is er niet te vertellen. De ban blijft staan en je zult op zoek moeten naar een nieuwe server.

    Met vriendelijke groeten,
    Qanrex

    #4936
    mr_soepkip
    Deelnemer

    quanrex in vind jou onaardig

    #4937
    mr_soepkip
    Deelnemer

    kan iji mij pls een unbangeven ik heb mn lesej wel geleerd en het is wel weer een tijdje geleden 🙂 ps ik ben nog steeds heel verdrietig

    #4938
    Thefarmer2020
    Deelnemer

    Qanrex denk je nou echt dat die ban mij echt iets uitmaakt? NEE stop hem maar ergens waar het donker is.
    Ik heb zo veel servers die toch echt wel een leukere staff team hebben die zich wel gedragen en niet liegen.

    Bilaal je bent toch ook gewoon kinderachtig, want je gaat direct naar staff… net alsof iets gebeurd en je dan direct naar je moesje Heen moet om te huilen.

    Man heb nog nooit zo’n slechte server gezien als dit

    #4939
    Qanrex
    Deelnemer

    Hallo,

    Dan kan ik dit topic ook sluiten. Ik hoop dat je een leuke tijd ergens anders hebt! Wij hebben wel een leuke tijd hier :)!

    Tot nooit meer!

    Met vriendelijke groeten,
    Qanrex

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 30)
  • Het onderwerp ‘Rare ban door 'jeffrey376'’ is gesloten voor nieuwe reacties.