Rare ban door 'jeffrey376'

Wereldbouw Forums Ban aanvechten Rare ban door 'jeffrey376'

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 30)
  • Auteur
    Berichten
  • #4907
    Thefarmer2020
    Deelnemer

    Ik ben net tijdelijk gebant door ‘jeffrey376’

    Beste Jeffrey je hebt mij net gebant terwijl het voorvalletje met Bilaal al lang was afgehandeld door Qanrex!
    Je had maar online moeten zijn, want het is al lang klaar.

    PartyJo

    #4909
    jeffrey376
    Deelnemer

    Hoi PartyJo

    Het gaat mij niet alleen om de situatie rond het huisje. Het gaat mij om je brutale, arrogante en gemene acties en berichten. Je houdt voor geen meter rekening met andere spelers. Dit is niet de eerste keer dat je gedrag erg opvalt binnen het personeelsteam. De ban is naar mijn mening meer dan terecht en daarnaast een goede les voor je om meer rekening te houden met anderen.

    Met vriendelijke groet,
    Jeffrey376

    #4910

    Beste Jeffrey376

    Vat het niet te verkeerd op maar mijn mening is dat iedereen een eigen persoonlijkheid heeft en dat je die moet respecteren.Misschien heeft iemand wat verkeerds gedaan of staat je de toon niet aan, het is niet jouw taak om doe te veranderen ongeacht wat er ook gebeurd.Dus inplaats van zelf te zeggen om rekening te houden met spelers doe het zelf dan ook dan ben je een goed voorbeeld. En nu is dat het niet bepaald.Dus praat het voortaan uit en als het al is uitgepraat en je weet het niet vraag het dan aan diegene inplaats zelf het te doen.En als jullie die toon niet aanstaat,spreek hem er vriendelijk op aan en dus moet pats boem geband voor één dag

    Met Vriendelijke Groet
    Wolf1010

    #4911
    Thefarmer2020
    Deelnemer

    Jeffrey376

    Ik heb mij altijd goed gedragen tegenover iedereen op de server en ik help ook mensen als ze hulp nodig hebben, dus dat je zegt dat ik me niet ‘goed gedraag’ is niet correct!

    Ten tweede ik kan morgen niet eens omdat ik eigenlijk de hele dag weg ben, dus met die ban zit ik niet mee. (Kijk dat is de eerste keer dat ik een rare opmerking heb)

    PartyJo

    #4912

    Voor de duidelijkheid mijn spelers naam is dus niet Wolf1010 maar een andere.

    Srry daarvoor
    XD
    XD
    XD

    #4913
    Thefarmer2020
    Deelnemer

    Wolf1010

    Ik geef je groot gelijk ?

    #4914
    jeffrey376
    Deelnemer

    Een eigen persoonlijkheid heeft iedereen en dat mag zeker. Maar als anderen daar onder lijden dan gaat er iets mis. Ik zeg niet dat je alleen maar fouten maakt, je zal vast ook genoeg mensen helpen. Maar binnen het staff-team ontvangen we vaker klachten over je en begint ons geduld een beetje op te raken met je. Dat zal wel niet voor niks zijn.

    Om nog even wat aan te merken over dat de situatie al is opgelost: Ik kreeg van Qanrex zelf te horen dat hij het eens is met de ban, dus helemaal opgelost zal het wel niet zijn geweest.

    Je kan nu hoog en laag blijven springen, maar de ban blijft staan, of je er nou last van hebt of niet.

    #4915
    Thefarmer2020
    Deelnemer

    Dus als jij jeffrey376 denkt mij de les te kunnen te lezen!? Haha dan heb je het echt heel sterk mis…. misschien moet je maar iets aan je eigen houding doen, want zelf doe je ook niet zo aardig tegen mij

    #4916
    Thefarmer2020
    Deelnemer

    En ik heb er geen last van want ik kan morgen niet eens joinen heb ik geen tijd voor

    #4917
    Thefarmer2020
    Deelnemer

    En vertel eens dan, wie maakt er klachten over mij dan?

    #4918
    jeffrey376
    Deelnemer

    Aangezien de boodschap niet echt door lijkt te dringen, ga ik er verder geen woorden aan vuil maken. Prettige dag nog.

    #4919
    Thefarmer2020
    Deelnemer

    Dus dit betekent helaas dat Jij loopt te liegen want er zijn dus geen eens klachten, en ik weet niet eens Wrm ik praat tegen zo’n persoon als jouw.
    Dus dikke doei

    #4920

    Beste Jeffrey367

    Door dit maakt u het er niet beter op.U kunt er ook er niet op reageren want dat is het verstandigst.Als er mensen klachten komen geven, zeg het even tegen de persoon zelf.Want gwn bannen en geen rekening houden met diegene is egoïstisch.En als het hele team er last van heeft, ga met de persoon rond een tafel zitten en praat het uit.Dat is wat volwassenen doen.

    Wolf1010
    #Word volwassen

    #4921
    jeroen
    Lid

    Hallo

    PartyJo heeft met Qanrex gepraat en niet geluisterd wat de regels waren.
    Qanrex heeft het er voor eerst bij laten zitten omdat hij toch niet wou luisteren.

    Daarna ban jeffrey jou voor 1 dag wat fair is want de toon die je uit slaat naar de staff toe is niet gewenst, want je wilt niks overleggen.. enigste wat je zegt het is jou stuk terwijl er al een huisje stond. Dus je claimt er als er waren over heen, En je zegt dan het is mijn huisje + je zet er bordjes neer wat ook niet erg aardig is met het gezegde dat je het gaat slopen.

    Voor de mensen die gaan zeggen wordt volwassen? Waar slaat dat op als je niet eens zelf weet wat je nou eigenlijk allemaal zegt?

    Bilaal had daar een huisje gebouwd wat goed idee is en dat wil de server. jij claimt er over heen wat niet mag volgens de regels..

    Dus dat betekent dat jij nog steeds fout zit, En Qanrex heeft geprobeerd het zo netjes proberen op te lossen. alleen jij blijft er tegen ingaan. En in de andere chat zeg je het zelfde plus die toon is ook niet heel verstandig..

    Groet Jeroen.

    #4922

    Beste Jeffrey376

    Ondanks dit wil ik wel dat we het elkaar niet kwalijk ga nemen.Ook al hebben we een menings verschil we kunnen wel nog aardig zijn.Dus ik heb wel een idee voor bans. inplaats van direct een dag te geven kunnen we ook gwn van 1 minuut naar 1 uur en 1 dag enzo.. Dat zal de persoon wel anders kunnen opvatten.

    Met vriendelijke groet ( alweer)
    The_BlackWolf

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 30)
  • Het onderwerp ‘Rare ban door 'jeffrey376'’ is gesloten voor nieuwe reacties.