Te erge ban door jeffrey376

Wereldbouw Forums Ban aanvechten Te erge ban door jeffrey376

6 berichten aan het bekijken - 16 tot 21 (van in totaal 21)
  • Auteur
    Berichten
  • #2626
    Roelvg
    Lid

    Beste Donsmurfo,

    SinonGGO begon te schelden en caps te gebruiken toen hij dood ging, als hij had gezegd: ik ben mijn spullen kwijt of zoiets had ik hem daarmee kunnen helpen.
    Ik waarschuwde hem, maar hij bleef door gaan met caps.
    Als hij zich had ingehouden en de spullen had gepakt was het allemaal goedgekomen, maar nee hij ging door, hiervoor moest ik hem wel bannen.
    Gezien de situatie heb ik hem maar één uurtje gebanned, dat lijkt me zelfs voor deze situatie minimaal.

    Vriendelijke groet,
    -Roelvg

    #2627

    Daanderijk, nee dat kon niet want je kon je spullen niet op pakken, het was een 1×1 gat zoals dit: http://prntscr.com/6ibqmg
    Roelvg, hij zei eerst normaal dat hij dood was gegaan door een 1×1 gat. Toen hij OMG in caps zei reageerde je ook meteen dus je kon ook iets zeggen toen hij zei dat hij dood ging door dat 1×1 gat.

    #2628
    Thefunkiller
    Deelnemer

    don wat dacht je van het blokje weg hakken??? of een blokje plaatsen dan komen de items omhoog zetten???

    #2629

    ja erg moeilijk als er endstone staat…

    #2630
    Roelvg
    Lid

    Beste Donsmurfo,

    In dat geval had je om hulp kunnen vragen, dan had je je spullen met vragen terug kunnen krijgen.

    vriendelijke groet,
    -Roel

    #2631
    Rutger
    Sleutelbeheerder

    SinonGGO begon met “ga dood door een 1×1 gat”, wat meer een verwensing dan een mededeling is. Vervolgens zei hij “OMG!”, waarvoor hij een waarschuwing kreeg. Vervolgens zei hij “1X1 GAT TRAP KRIJG JE BAN VOOR TOCH?”, waarvoor hij nog een waarschuwing kreeg. SinonGGO rept met geen woord over dat hij nu zijn spullen kwijt is. Noch vraagt SinonGGO om hulp. Wat hij wel doet is twee keer caps lock gebruiken, wat niet toegestaan is.

    Vervolgens zei SinonGGO “maar me halven spullen kan ik niet bij, want die zijn ge trapped. GVD!”. Nog altijd vraagt hij geen hulp aan Roel. Hij zegt niet op welke manier de spullen getrapt zijn, voor hetzelfde geld had hij alleen een blokje steen moeten weghakken met zijn handen. Wat hij wel deed, was na twee waarschuwingen wéér hoofdletters gebruiken. Daarvoor kreeg hij een kick.

    SinonGGO had kunnen inloggen en had de situatie kunnen uitleggen. Maar nee, hij zei je vieze moeder met je taal ik ben toch ge trapped” en “haha kleuter lol ik kon je vader zijn”. Lijkt me niet meer dan logisch dat hij hiervoor een ban van een uurtje kreeg.

    Vervolgens gaat hij op de forums klagen, met een eis dat Roel gedemoveerd wordt. Zoals ik net heb uitgelegd, vind ik dat Roel helemaal niks fout heeft gedaan. Maar SinonGGO is niet meer te stoppen. Hij blijft iedereen van het serverteam die online is bestoken met eisen, scheldwoorden, enz. Dáárvoor is hij uiteindelijk permanent verbannen.

6 berichten aan het bekijken - 16 tot 21 (van in totaal 21)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.