Settlements chunks

Wereldbouw Forums Algemeen Settlements chunks

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #6139
    Qanrex
    Deelnemer

    Beste,

    Ik was laatst bezig met het maken van een settlement waarbij ik nogal vaak /expand moest gebruiken. Nu moest ik dit voor de hele chunk doen. Alleen wat op dit moment aan de hand is, is dat een chunk in tweeën is gesplitst. Een onderstuk en een bovenstuk. Ik weet niet precies tot hoe diep deze gaat. Alleen het is wel vervelend om dit twee keer voor één chunk te moeten doen.

    Zou er niet een manier kunnen komen zodat je in een keer deze twee delen samen pakt? Dat je dan maar 10 munten betaald in een keer, maar zodat je wel in een keer een hele chunk pakt.

    Ik hoor het graag.

    Mvg, Qanrex

    #6143
    Tylon3T
    Deelnemer

    beschermingen zijn geplitst op Y 50

    #6147
    Qanrex
    Deelnemer

    Ja, dat klopt.

    Daarom vroeg ik mij af of het mogelijk zou zijn om vanuit een random y-positie beide beschermingen in één keer te bemachtigen. Met een extra command binnen settlements.

    #6158
    Rutger
    Sleutelbeheerder

    Ik zou het zelf niet zo fijn vinden als je straks op y=-30 in een grot zit te hakken, en je dan opeens wordt gestopt omdat er 100 blokken daarboven een gebouw staat. Als mensen werkelijk een ondergrondse basis hebben dan moeten ze dat vooral beveiligen, maar anders liever niet.

    #6162
    Qanrex
    Deelnemer

    Beste Rutger,

    Daar kunnen mensen nu ook voor kiezen om dit te doen. Alleen het gaat mij erom dat dit makkelijker kan. Dus dan kan je nog steeds tegengehouden worden door de bescherming.

    Ik zou dit graag willen omdat ik samen met heerxtem een base ben aan het bouwen die zich boven én onder de grond bevindt. Ik zou het zelf namelijk niet zo prettig vinden als ik ineens mensen in mijn base krijg omdat praktisch heel moeilijk is om alle chunks onder y=50 te beschermen.

    Zelf zou ik het voor me zien dat je zelf kunt kiezen uit twee opties op je settlement te expanden. Eentje voor de halve chunk (zoals we het nu al hebben) en eentje voor een hele chunk (dus van y=0 tot y=256). De huidige blijft dan 5 munten kosten terwijl de ander 10 munten kost.

    Graag zie ik je reactie tegemoet.

    Gegroet,
    Qanrex

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.