jeffrey376

Aangemaakte reacties

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 61)
  • Auteur
    Berichten
  • In reactie op: De server is offline #2915
    jeffrey376
    Deelnemer

    Jarno, zoals ook duidelijk in het eerste bericht staat blijft de server offline tot de eigenaren terug zijn, wanneer dat is weet niemand.

    In reactie op: mijn minecraft doet het niet op alleen jullie server #2891
    jeffrey376
    Deelnemer

    Heb je wel het IP adres verandert? (van de server dan natuurlijk 😉 )

    In reactie op: Unban na aankoop #2588
    jeffrey376
    Deelnemer

    1 ding is in ieder geval wel zeker, je bent net zo sneu als Herorondeel… (Ondanks dat je het zelf bent).

    Thefunkiller, best goed idee 😀

    In reactie op: Unban na aankoop #2585
    jeffrey376
    Deelnemer

    Is het zo ontzettend moeilijk te begrijpen? Je komt er met dit account niet op! Met dit account is te veel geklooid om nog geunbanned te worden! Dat kan niet meer goed gemaakt worden. So

    Ik blijf het ook ontzettend raar vinden dat je als nieuweling zo ontzettend graag op de server wil. Een echte nieuweling zou na 1 of 2 keer afgewezen te zijn het gewoon opgeven.

    Je kunt door blijven drammen wat je wil, maar je komt niet op de server! Nu niet, morgen niet, overmorgen niet, volgende week niet, volgende maand niet, volgend jaar niet, niet over 10 jaar en niet over 100 jaar? Oké? Is het dan nu duidelijk??? Ik heb verder niks tegen je, maar ik en de rest van de staff zijn nogal klaar met dit kinderachtige gesmeek.

    In reactie op: Unban na aankoop #2571
    jeffrey376
    Deelnemer

    Ik zal je eerlijk zeggen dat ik er geen snars van geloof dat jij Herorondeel niet gewoon zelf bent… Maar goed…

    Wat ik me nog afvraag is waarom, als je Herorondeel niet zelf bent, je zo allemachtig graag op de server wil. Buiten de plaatjes, heb je geen idee hoe de server eruit zien, wat je er kan, wat de sfeer is enz. Ik vind het nogal raar dus dat je letterlijk smeekt om terug te mogen…

    In reactie op: Ban Aangevecht. #2536
    jeffrey376
    Deelnemer

    Het is aangekomen hoor 😉 Er moet alleen nog even naar worden gekeken door de persoon die jou gebanned heeft.

    In reactie op: Unban na aankoop #2535
    jeffrey376
    Deelnemer

    Op Wereldbouw bannen wij accounts, geen personen. Aangezien het account van Herorondeel geband is, zal jij dus, ondanks dat je iemand anders bent, nog steeds niet kunnen worden geunbanned.

    In reactie op: Gegrieft #2452
    jeffrey376
    Deelnemer

    Bilaal_024, wij (als staff) bedoelen dat Herorondeel staff onterecht beschuldigt, niet jij 😉

    In reactie op: Gegrieft #2446
    jeffrey376
    Deelnemer

    Herorondeel, vind jij het gek dat je gehaat wordt/dat mensen je niet mogen? Waarom zouden we jou in de vrede unbannen als je nu zelfs staff gaat beschuldigen?

    In reactie op: unband miss? #2256
    jeffrey376
    Deelnemer

    Milan, dit topic vol spammen helpt je echt niet weer op de server te komen…

    jeffrey376
    Deelnemer

    Ik doe verder geen uitspraak over de unban, maar ik heb wel een vraagje:

    Waarom vraagt hij dit niet zelf aan?

    In reactie op: Geband door Tibo #2193
    jeffrey376
    Deelnemer

    Lollen12 stond als een gek te schelden en te spammen (met caps), ook na diverse waarschuwingen van anderen spelers hield hij er niet mee op. Als hij gewoon rustig was gebleven had hij niet geband hoeven worden.

    (Golden_Raider is trouwens ook al geband)

    In reactie op: Geband #2086
    jeffrey376
    Deelnemer

    Ik heb het gesprek kunnen lezen voor het verwijdert werd. En ik denk niet dat jij me begrijpt, wat ik bedoel te zeggen is dat ik niet begrijp waarom jij je geroepen voelt om iemand op de regels te wijzen als je er verder toch niks mee kan. Dan kan een moderator/eigenaar dat net zo goed doen en er (indien nodig) direct gevolgen aan binden.

    In reactie op: Geband #2083
    jeffrey376
    Deelnemer

    Ik moet me om eerlijk te zijn deels aansluiten bij de mening van 02marc,

    Gerco je reageert werkelijk op alles terwijl het 9 van de 10 keer eigenlijk jouw zaken niet zijn. Als iemand bijv. zijn ban aanvecht, zoals in dit geval, heb jij daar toch verder niks mee te maken… Dat is een zaak voor de moderators en eigenaren (als je het mij vraagt).

    In reactie op: dieren doden (irongolems) #2038
    jeffrey376
    Deelnemer

    Jij bent de laatste persoon die in mijn dierentuin is geweest, bij alle gasten daarvoor liepen de Iron Golems er nog na afloop. (Ik weet dat jij de laatste was door de toll gate bij de ingang).
    Daarbij zeg je dat je naar rechts bent gelopen, dat kan wel maar dan ben je tegen een heg aangelopen want er zit daar verder niks…

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 61)