Bilaal_024

Aangemaakte reacties

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 55)
  • Auteur
    Berichten
  • In reactie op: Nether reset #5324
    Bilaal_024
    Deelnemer

    Ik ben voor een netherreset,staat wel mooi bij de nieuwe spawn

    In reactie op: Fantoompijn (phantoms) #5294
    Bilaal_024
    Deelnemer

    Misschien is het een idee om phantoms wel te verwijderen en ze terug te laten komen in arena’s. Dus hetzelfde als het vechten tegen een mega zombie, alleen vecht je deze keer tegen een groep phantoms met een groep mensen of alleen, misschien ook wel andere mobs erbij. Dit maakt de arena’s ook meer aantrekkelijker om in te vechten.

    -Bilaal

    In reactie op: Rare ban door 'jeffrey376' #4934
    Bilaal_024
    Deelnemer

    Hallo partyJo,

    Even aantal puntennop een rij.

    De klachten die ik zo weet:

    -Je claimed mij spullen en drukt er op naar dat je het gaat slopen.

    -Je bouwt een station dat nog geen eens 20 blokken van Spawn-zuid aflag begreep van Rene dat dat best hinderlijk is.

    -Naar dat ik ofline ben gegaan heb ik van me vriend ‘bigstevethedude’ te horen gekregen dat jij zegt dat het jou gebied is etc. Beetje vreemd als je niets tegen mij durft te zeggen dan alleen ” je bent 5 jaar”

    -Je gedraagt je echt als een zak je bent moker arrogant en denkt dat iets echt van jou is als je iets wil wat van jou maak je beter je eigen server.

    Dat zijn voor mij toch nog een aantal klachten kijk jij maakt er een enorm probleem van want als je gewoon geaccepteerd had dat het huisje daar blijft dan was er niks aan de hand geweest je kon desnoods ook een andere kant opbouwen het probleem is een dorp voor jezelf beginnen zo dicht bij spawn is onmoggelijk je dan spelen met de community dor bijv. Stukken grond te geven en etc.

    Mvg

    Bilaal

    In reactie op: Zelf toegegeving van griefing. #4904
    Bilaal_024
    Deelnemer

    Je zegt dat je het gaat slopen dat is toch al wel griefen :), maar ja jammer dat je dingen die de community stimuleren wilt claimen en slopen.

    Bilaal

    Bilaal_024
    Deelnemer

    Beste Jarno,

    Toch grappig dat je helemaal overstuur bent over een unban van een half jaar geleden ik zie in je topic weer ‘zoals gewoonelijk’ dat je het afschuift op andere hier even een opfrissing voor jezelf,
    Het is allemaal begonnen met toen jij in mijn dorp een stuk ging claimen ‘Wat althans gewoon opzich zelf verboden is’ daarnaast is het niet het eerste ding dat jij doet met schelden, caps lock etc. dus eigenlijk het spreekt vanzelf je scheldt mensen uit zonder enige reden en dit is de reactie 😉

    Fijn leven nog Jarno

    Groet Bilaal

    In reactie op: Unban #3915
    Bilaal_024
    Deelnemer

    Hallo Jarno,

    Het hele probleem is dat Dex 1/2 geband, en jij een stuk 4/5 keer en als je dan alles bij elkaar op telt krijg jij een enorme waslijst met wat jij allemaal fout heb gedaan.

    Zelf ben ik ook vroeger vaak geband geweest maar ik heb er van geleerd en ben als een normaal persoon terug gekomen.

    En ook even als informatie voor de staff waarneer Jarno boos is of geband geeft hij het liefste een paar nummers van mensen van Wereldbouw door, die je dan ongeveer 3 maanden stalken :).

    Groet Bilaal

    Ps: Ik gun het jou oprecht niet om terug te komen, sorry!

    In reactie op: Stad verplaatsen #3750
    Bilaal_024
    Deelnemer

    Hee Joram,

    Rot voor je dat je niet kan uitbreiden ik kan je miss als tip geven een nieuwe stad te bouwen (Het is veel werk en brengt problemen mee) maar het is echt de enigste manier maar je helpt de spawn (nieuwe) vreselijke met een nieuwe stad :), want je krijgt zeker wel te horen dat het niet mooi is maar ik vind je stad juist mooi van de opbouw de ideeën en vooral de tijd die jij er in steekt. Ik hoop dat je bij de nieuwe spawn vestigd.

    Even om je te overtuigen want pluspunten:

    +Je kan later meer Infrastructuur maken (spoorlijnen en wegen)
    +Het komt op de kaart en is zo makkelijker toegangbaar en dus ook populairder.
    +Je kan een nieuwe stijl beginnen en nieuwe ervaringen opdoen.

    Er zijn zekers nadelen zoals dat je opnieuw moet beginnen en dat je mensen een beetje “naait” om het bot te zeggen maar ieder ding heeft zijn voor- en nadelen :p.

    Groeten Bilaal
    en tot later misschien bij de nieuwe spawn!

    In reactie op: misschien een idee #3620
    Bilaal_024
    Deelnemer

    Ik heb hier niks mee te maken maar wil toch opmerken dat met bans lijkt me heel dom.. want iemand die bijv voorbeeld in het verleden 6x achter elkaar geband is (doet er niet toe waarom) word dan verschrikkelijk voor een blok gezet omdat dat dan oppeens weer allemaal zichtbaar word terwijl ik nu eigenlijk gewoon niet meer in de problemen zit of geband word
    Btw wat kan je dan eigenlijk met de bans er zouden alleen maar wantrouwen onstaan tussen spelers :).

    Mvg Bilaal

    In reactie op: Kopen #3601
    Bilaal_024
    Deelnemer

    In reactie op: Nieuw Elvendal- Stad van het van het Noorden. #3517
    Bilaal_024
    Deelnemer

    Die staat er niet bij :p vergeten

    Mvg Bilaal

    In reactie op: Babbeltje met Qanrex… #3501
    Bilaal_024
    Deelnemer

    Hallo Staffteam en Mr_Killer01,

    Mr_killer01 ik heb precies gezien dat je niks verkeerd doet ik wil ook nog het een en ander biechten..

    Ik zie laatst dat hij zelf ook snel aangevallen is ook in een groep hij wordt snel boos en voelt zich snel aangevallen dit vind bijzonder vervelend omdat ik hem alleen wou helpen + Tinus007 gaf perongeluk zijn mening zonder een ‘#’ervoor en Qanrex werd meteen boos op Tinus007 zo van ; “Als je iets wilt vertellen zeg het in me gezicht, zeg het nu dan” ik en Tinus007 schrokken hier erg van en zagen zo een andere kant van Qanrex dit vinden we zeer teleurstellend (Hij was namelijk een vriend van me geworden, we konden een goed gesprek beginnen zoals vanochtend ik vind jammer dat het door deze plubliekelijke en privé dingen mis is gelopen)..

    Mvg Bilaal

    Ps: Dit is geen haat etc,, maar dit is mijn mening

    In reactie op: Wat vind jij leuk aan deze server? #3417
    Bilaal_024
    Deelnemer

    ik vind de server vooral leuk omdat er veel custom is wat het spel realistischer is net zoals in het echt ook vind ik het leuk dat ik niet hoef op te kijken naar de mensen die dus heel veel er aan uit geven maar dat het helemaal gratis is.
    En het aller fijnste is het staffteam die snel reageert op situatie zodat een griefer,hacker etc. niet meer lang de boel kunnen terroriseren.

    Mvg Bilaal

    In reactie op: Eigen Playerskull #3416
    Bilaal_024
    Deelnemer

    Of als je bijvoorbeeld half jaar, 1 jaar , 1,5 jaar op server zit dat je dan een klein beetje punten krijgt (10 min – 50 max) en een hoofdje zo kan je krijg je een soort prijs dat ze een bepaalde tijd op de server zit :p

    In reactie op: Aanvraag voor 20 man #3415
    Bilaal_024
    Deelnemer

    Even mijn mening denk dat het naar 20 niet echt slim is want de server heeft nu al best snel lag..

    En me tweede punt is dat de server altijd schommeld er zijn weken met een max van 5/8 mensen maar ook weken met een volle server..

    (Het lijkt me wel een goed idee daar ben ik mee eens als het maar niet het kwaliteit van spelen weg haalt ;p)

    In reactie op: Beter leren kennen. #3410
    Bilaal_024
    Deelnemer

    1. Wat is je Minecraft naam?
    Bilaal

    2. Hoe heet je in het echt?
    Bilaal, Ja lekker Logisch

    3. Hou oud ben je?
    14 jaar

    4. Wat is je geslacht?
    Wauw geslacht nog wel btw ik ben een man

    5. Wat voor studie of welk nieuveau doe je (of misschien zelfs waar werk je)?

    3 Havo ;p

    6. Wat zijn je hobby’s?
    Minecraften, Buiten zijn en nog wat dingen ;p

    7. Wat is je lievelings eten?

    Pizza en Friet voornamelijk

    8. Heb je een YouTube kanaal zo ja hoe heet hij?
    Ik heb geen yt kanaal vroeger wel maar die houd ik liever privé namelijk gênante dingen

    9. Linkjes die je wil delen (zoals bijvoorbeeld YouTube kanaal of twitter).
    Houd ik liever privé

    10. Overig.

    Ik vind Wereldbouw echt een top server ;p

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 55)