Bilaal_024

Aangemaakte reacties

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 55)
  • Auteur
    Berichten
  • In reactie op: Spoorlijn 1 (Een klacht) #3397
    Bilaal_024
    Deelnemer

    Even tot toevoeging ik bedoel Begin tunnel dat LIGT in een berkenbos daarom noemde ik het zo sorry voor het misverstand :).

    In reactie op: Gebanned??? #3382
    Bilaal_024
    Deelnemer

    Kristian kappen gewoon oké!
    Iedereen is je spuugzat o.a ik oké!!

    Mvg Bilaal

    In reactie op: Plugins #3368
    Bilaal_024
    Deelnemer

    Geld vragen voor een server gaat tegen de eula in en is strafbaar!

    (Ik weet niemand houd zich eraan maar het mag niet)

    In reactie op: Gebanned??? #3337
    Bilaal_024
    Deelnemer

    Alpacadude even wat puntjes die dus niet kloppen in je reactie.

    •Het gaat hier over Kristian en wat hij gedaan heeft niet over jou.

    •Hij heeft naar chanteren ook nog gegriefd en gehackt!

    •Laatste puntje is ik citeer wat Jepen altijd tegen me zegt : “Houd privé zaken en zaken rondom de server gescheiden” (Privé onder andere : App en Skype) (Serverzaken:gesprekken op de server en dingen die op de server gebeuren)

    Dit is even een reactie dat je weet dat je bovenstaande reactie nutteloos is in deze zaak.

    Mvg Bilaal

    In reactie op: Gebanned??? #3334
    Bilaal_024
    Deelnemer

    Het liefste haal in geen oude koeien uit de sloot en hoop dat we gewoon nog rustig Met elkaar om kunnen gaan..

    Maar ik herken het verhaal van Rutger vroeger hadden we ijsdal dat ken je zekers en Mees (alpacadude) ook.
    We hadden net als jij nu dus hebt een chestenroom jij wou graag dat we zo alles bij elkaar deden ik deed er vaak dingen in maar toen we ruzie kregen werd ik uit de groep gekickt en was ik me spullen kwijt nijdig naar een staflid gegaan (Weet niet meer wie) en gezegd dat ik er uit ben gegooid..

    De staff zij:Daar kunnen wij niks voor jou aan doen..

    Het is dus niet de eerste keer dat dit voorkomt ik hoop dat ik het staffteam zo wat meer informatie geef dat dit niet eerste ‘chantage’ hoe rutger het noemt is .

    -Bilaal

    In reactie op: Vraagje over de spoorlijnen #3307
    Bilaal_024
    Deelnemer

    Hoop het niet heb net me spoorlijn af 😮

    In reactie op: Hallo, Ik stel me even voor! #3306
    Bilaal_024
    Deelnemer

    Welkom 🙂

    -Bilaal

    In reactie op: unban jonasmaes01 #3215
    Bilaal_024
    Deelnemer

    Ik wil even hier getuige ik zou het fijner vinden als zijn ban verkort/weggehaald wordt.

    Mijn reden is hij capste om voorbeeld te geven wat wel en niet mag ja hij zat soms in de weg om essiebessie en de andere op hun fouten te wijze maar 2 weken vind ik extreem terwijl een essiebessie1974 24h krijgt.

    Mvg Bilaal

    In reactie op: Graag terug op Wereld bouw na 1.5 jaar #3199
    Bilaal_024
    Deelnemer

    1,5 jaar is een best lange tijd en ik ken best goed zo ook je gedrag je was echt een irritant joch om het even plat te zeggen maar dat is ook al een jaar geleden ik denk dat je wel een kans maakt hoop dat je het ook krijgt 🙂 ‘Al heb je echt veel gedaan’ ik gun het je naar 1,5 jaar wel!

    Mvg Bilaal

    In reactie op: NetherFarm #3172
    Bilaal_024
    Deelnemer

    Houd aub Michelle hier buiten ja daar ben ik nog steeds boos over maar ik ben vooral nu boos over dat je me opgelicht hebt maar kunnen we nu gewoon stoppen..

    Het was een tijd rustig tussen ons ik wil dat weer voorzetten!

    Dus dit is me laatste reactie in de bodemloze discussie

    In reactie op: NetherFarm #3170
    Bilaal_024
    Deelnemer

    Dat van geregeld was verkeerd getypt wou zeggen dat ik stop met discussiëren.
    Ik heb niet gezegd dat ik boos ben op de staff maar op jou..

    In reactie op: NetherFarm #3168
    Bilaal_024
    Deelnemer

    Hallo Kristian,

    Ten eerste je vroeg dat je in groep mocht, ten tweede het was onze mening dat we gescamd waren (mening van Jayspits).

    En over de ruzie met caps moet je eigenlijk niet hier komen want ik wou je uitleggen wat ik bedoelde en als dat een beetje kwaad over kwam, sorry dan we waren een beetje boos dat je ons hebt opgelicht (Ga hier aub niet op in!)

    Ik wil graag deze ruzie afsluiten en gewoon even goeie vrienden zijn.

    PS: Wij hebben ook al wat geregeld 😉

    In reactie op: NetherFarm #3161
    Bilaal_024
    Deelnemer

    Ik heb toen 50 p van jayspits gekregen omdat hij geen zin had om te payyen en Kristian het gaat wel een beetje tegen de regels in want respect voor je medespelers is een regel en dat heb je niet ze licht ze op dat is geen respect

    In reactie op: NetherFarm #3148
    Bilaal_024
    Deelnemer

    Dit is waar ik wou graag een beacon en toen zij majasticxwalrus ik wel een goeie plek en ik moest 50 punten betalen ik mocht de bootjes voor een huis met niet zijn naam niet slopen toen later toen ik me home zetten vroeg ik dat ik een bordje mocht plaatsen daarop onze namen en een endstone.. Hij zij ‘Ja’ dit is mijn deel en nu op de server moest ik er bijna voor opdraaien

    In reactie op: griefen #3142
    Bilaal_024
    Deelnemer

    Ik moet zelf iets toegeven bij mij heb je ook al een stuk darm gegriefd je hadden je hier niet voor aangegeven maar ik zeg het even er bij voor de staffs ze heeft ook een deel bij ons gegriefd (circa. 10blokken) is niet groot maar groeten is verbode n

    Mvg bilaal

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 55)