Rutger

Aangemaakte reacties

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 576)
  • Auteur
    Berichten
  • In reactie op: Tekortkomingen in het arena-systeem #6322
    Rutger
    Sleutelbeheerder

    Dank voor het opstellen van de lijst!

    Blokken laten neerzetten zou inderdaad handig zijn, zowel door spelers als door de arena zelf. Als zo’n blok dan weer weggehakt wordt dan moet er een arenaitem worden gedropt, zodat je geen items kunt spawnen. Ik ga hier wel werken met een witte lijst van blokken, want anders regent het straks methodes om items in te cheaten.

    Items gebruiken ga ik ook toevoegen. Volgens mij kon craften al.

    Dat blokken eroderen is meer om een singleplayer spleef te maken. Zolang gecheate blokken vanzelf weer verdwijnen aan het einde lijkt een aparte actie mij niet nodig.

    2e-rangs-statuseffecten zullen toegevoegd worden.

    Arena’s openen zal nooit helemaal stil worden, want arena’s hebben een hoog risico op misbruik. Een arena waarbij alleen inwoners van de nederzetting kunnen joinen zou wel kunnen.

    Maximumaantal spelers per team zou handig zijn ja.

    Voor een beter scoresysteem moeten we eens overleggen om te kijken wat er nodig is, en hoe dat het beste toegevoegd kan worden.

    Acties richten op één specifiek team zal worden toegevoegd.

    Scorepunten van een team aftrekken en een score op een bepaald getal instellen zal ook worden toegevoegd.

    In reactie op: Ban aanvechten Deurbel. #6320
    Rutger
    Sleutelbeheerder

    Hoi,

    We hebben overlegd, en we hebben besloten dat we je geen unban gaan geven.

    Zo ongeveer elke dag sinds vorige week donderdag liep jij ons (het serverteam) en een aantal spelers steeds weer te treiteren. Je hebt zes officiële waarschuwingen gehad, en na die Hitler-actie van vandaag is het gewoon klaar. We zijn hier voor ons plezier, en we hebben er simpelweg geen zin in als iemand steeds weer test hoe ver die kan gaan.

    We hebben ook besloten dat het het komende jaar geen zin heeft om een unban aan te vragen. Gelukkig zijn er best wat servers die heel erg lijken op de onze (DutchMinecrafters, DecemCraft, Just Minecraft en SmessieCraft), dus hopelijk kun je daar terecht.

    Groeten,
    Rutger

    In reactie op: ban van xdyo en _xdonuts #6306
    Rutger
    Sleutelbeheerder

    Er waren meerdere plekken waar was gestolen, dus dat staat als dubbele ban in het systeem. Ban is inderdaad permanent.

    In reactie op: Ontwerp en bouwers nieuw spawn gezocht! #6294
    Rutger
    Sleutelbeheerder

    Als het goed is heb je bouwrechten Nikki, dus ga je gang. 🙂

    In reactie op: Ontwerp en bouwers nieuw spawn gezocht! #6292
    Rutger
    Sleutelbeheerder

    Hier nog wat sfeerbeelden:

    In reactie op: Ontwerp en bouwers nieuw spawn gezocht! #6289
    Rutger
    Sleutelbeheerder

    Als het goed is heeft iedereen nu een uitnodiging ontvangen!

    Ik had ook even een schets gemaakt. Paden en plein in geel, spoorlijnen in zwart met witte streep, gebouwen in het wit met een grijze lijn. Suggesties zijn welkom!

    In reactie op: Ontwerp en bouwers nieuw spawn gezocht! #6279
    Rutger
    Sleutelbeheerder

    Kaartje van het gebied, kunnen mensen een bouwplan gaan schetsen:

    (Graag nog niks in Minecraft zelf bouwen.)

    Link naar deze plek op de live-kaart

    In reactie op: Ontwerp en bouwers nieuw spawn gezocht! #6276
    Rutger
    Sleutelbeheerder

    M_vd_B en Jqmpotje willen ook meehelpen, liet M_vd_B mij net weten op de server.

    Update: kristianstreek en IHawkins ook.

    In reactie op: Ontwerp en bouwers nieuw spawn gezocht! #6267
    Rutger
    Sleutelbeheerder

    Om alvast zelf een idee te geven: een 19e-eeuwse industriestad aan het water. Het staat vol met vervuilende fabrieken en machines waarvan het niet duidelijk is wat ze doen. De stad heeft een haven, waar spelers de wijde wereld in kunnen varen. Ook kunnen ze natuurlijk het land inlopen, of de trein pakken.

    De ervaren bouwers kunnen de fabriekshallen, schepen en kranen bouwen. De minder ervaren bouwers kunnen kleine fabriekjes bouwen, of arbeiderswoningen.

    In reactie op: Wat moeten we met het spawn? #6264
    Rutger
    Sleutelbeheerder

    Leuke discussie! Dan wordt het dus optie 2.

    Ik ga maar zodra 1.17 uit is het terrein dat minder dan 15 minuten geladen is resetten. Met 1.18 (deel II van Caves en Cliffs) ga ik dat dan nog een keer doen.

    Locatie wil ik nog even niet vastprikken, want dan kunnen we eerst het thema besluiten. Er komt geen feestblokje, want dat is voor feestdagen. Wel komt er een bord ergens met de lijst van bouwers, dus dat is de beloning waar je het mee moet doen. 🙂

    Iedereen die wil bouwen kan gewoon meedoen. Ik gok dat de usual suspects ook mee willen bouwen, en daar is volgens mij niks mis mee. Zolang er maar niemand buitengesloten wordt. Ik maak even een apart draadje aan.

    In reactie op: Irriteren #6263
    Rutger
    Sleutelbeheerder

    Ik heb het nog even nagevraagd, en dit was meer de druppel die de emmer deed overlopen. Het speelde al langer. Meerdere mensen van het serverteam herkennen dit.

    Mensen irriteren en in de zeik nemen zorgt voor een heel nare sfeer, waar alleen de macho’s overblijven. De gevolgen van griefen en cheaten kunnen we makkelijk automatisch terugdraaien, maar de gevolgen van vervelend gedrag niet.

    In reactie op: Vandaag 2 jaar op de server! #6262
    Rutger
    Sleutelbeheerder

    Leuk!

    Ik heb meteen groot ingeslagen, er moeten nog wat sporen gebouwd worden. 🙂

    In reactie op: oblazen avn een huis #6238
    Rutger
    Sleutelbeheerder

    Hoi, wat is je Minecraftnaam en wie had je verbannen? (Dit staat er als je probeert in te loggen.) Dan zullen wij hier naar kijken!

    In reactie op: Op de nether #6236
    Rutger
    Sleutelbeheerder

    Minecraft heeft nogal wat bugs, en de vraag is of we die willen houden op de server. We hebben ooit bedacht dat álle bugs die je een groot voordeel in het spel geven eruit gevist gaan worden. (Zie ook de regels.) Dan hoeven we geen lange discussies te houden over elke bug afzonderlijk, en het is ook makkelijk te onthouden. Dus piston-duplicatie, rail-duplicatie, TNT-duplicatie, bedrock breken, het kan allemaal niet. En dus die Nether-bug, die je een complete superflat-wereld geeft, is er dus ook uitgehaald.

    In reactie op: Mobs #6228
    Rutger
    Sleutelbeheerder

    Dieren zijn al beschermd, alleen de kwaadaardige mobs niet. Kun je ze niet beter achter glas zetten? Anders kunnen zij wel spelers aanvallen, en als we jouw idee zouden uitvoeren, dan zouden die spelers niks terug kunnen doen.

15 berichten aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 576)