Rutger

Aangemaakte reacties

15 berichten aan het bekijken - 166 tot 180 (van in totaal 591)
  • Auteur
    Berichten
  • In reactie op: Een kritische blik op het teleporteersysteem #5228
    Rutger
    Sleutelbeheerder

    Ik vind een tijdslimiet op portalen wel een interessant idee. Grappig genoeg is het puntensysteem ooit bedacht juist om dat te doen: dat je dus niet te vaak kon teleporteren. (Daarvoor waren /tp, /home en /warp gratis.)

    Enige nadeel van een tijdslimiet is dat het nogal frustrerend kan werken. Je kunt niet op een of andere manier vaker teleporteren. Dat geeft spelers een nogal machteloos gevoel.

    Liever zou ik zien dat teleporteren met portalen nog wat duurder wordt, of punten wat zeldzamer. Maar ik krijg op de server het idee dat duurdere portalen niet zo populair zijn. Voor portalen met een tijdslimiet zou wel net zoiets gelden…

    In reactie op: Een kritische blik op het teleporteersysteem #5223
    Rutger
    Sleutelbeheerder

    Dan worden stations meer een extra soort portalen. Lijkt mij een beetje dubbelop. Het idee is op zich leuk, maar dan zou ik tegelijk de portalen moeten afschaffen, wat niet gaat gebeuren.

    In reactie op: Een kritische blik op het teleporteersysteem #5221
    Rutger
    Sleutelbeheerder

    Ik heb iedereen in deze draad op de server beantwoord.

    Ik kreeg op de server en uit deze draad het idee dat mensen het systeem liever zo laten. Twee dingen zijn wel nog ter sprake gekomen:

    • De drie seconden vertraging bij /warp weghalen.
    • Dat je kunt instellen of anderen naar je huis kunnen teleporteren (net zoals bij /tp)

    Mocht iemand dit willen, laat dan een berichtje achter!

    Verder willen we ooit nog eens de punteneconomie verbeteren, maar dat komt ooit nog wel in een aparte draad ter sprake. 🙂


    @jay
    : spoorlijnen zijn al 2.5x zo snel geworden. Zonder de portalen weer af te schaffen, kan ik echter niets doen om ze populairder te maken. Of zijn er nog andere ideeën?

    In reactie op: Ideeën voor een nieuw spawn #5212
    Rutger
    Sleutelbeheerder

    Ik heb graag dat de wereld een beetje één geheel blijft. Dat er al wat gebouwd is in de buurt vind ik juist leuk, zolang het maar niet te vol wordt.

    Uiteraard, als de meeste spelers liever een spawn veel verder weg willen dan vind ik dat ook prima, maar zelf vind ik het niet ideaal.

    In reactie op: Ideeën voor een nieuw spawn #5209
    Rutger
    Sleutelbeheerder

    Een mushroomeiland gaat helaas niet lukken, de dichtstbijzijnste is ruim 10000 blokken ver.

    Het idee om geen Mall te bouwen, maar meer een soort binnenstad lijkt mij leuk. Ook een eiland vind ik een goed idee.

    JaySpits: hoezo moeten het spawngebouw en de arena in één gebouw gezet worden? (Niet voor of tegen, ik zie alleen geen argumenten in je bericht. 🙂 )

    In reactie op: Ideeën voor een nieuw spawn #5201
    Rutger
    Sleutelbeheerder

    Mij lijkt het leuk om een Nederlandse havenstad/visserdorp te bouwen, pal naast een of andere oceaan. Past goed bij het oceaanthema.

    Verder wil ik dat het nieuw spawn niet verder dan een paar duizend blokjes is van één van de vorige spawns is, zodat de server een beetje één geheel blijft.

    In reactie op: Hoppers #5193
    Rutger
    Sleutelbeheerder

    Ik heb het aangepast, ben benieuwd wat er nu gaat gebeuren. Hopelijk gaan mensen nu niet opeens massaal hoppersystemen bouwen.

    In reactie op: Ban voor geen reden. #5179
    Rutger
    Sleutelbeheerder

    Even als aanvulling: Lars hield je onzichtbaar al een tijd in de gaten, en je sloeg een aantal keer précies af richting diamanten. Helemaal zeker weten we het natuurlijk niet, maar een ban leek ons nu toch het beste.

    In reactie op: Nieuw Station Yacer #5173
    Rutger
    Sleutelbeheerder

    Leuk!

    Als je de “.html” weghaalt van alle foto’s, dan worden ze wel ingevoegd. Het is PhotoBucket die dat toevoegt, in de hoop dat mensen hun webpagina met advertenties bekijken, in plaats van alleen de foto.

    In reactie op: Geband #5157
    Rutger
    Sleutelbeheerder

    Hoi Wilderwilli,

    Sorry voor de late reactie, ik had je berichtje over het hoofd gezien.

    Omdat het zo lang geleden was (meer dan drie jaar) hebben we besloten je ban op te heffen.

    Welkom terug!

    In reactie op: Winkelcentrum claimen #5121
    Rutger
    Sleutelbeheerder

    Dit is een lastige. In de Mall van de server gebruiken we daarom nog een aantal oude Kleine Beschermingen.

    Het zou wel iets leuks zijn om subplots te kunnen maken in Nederzettingen. Maar dat is toekomstmuziek. Voor nu wil ik je nog wel aantal Kleine Beschermingen geven. Bedenk wel dat je dan óók iedereen moet toevoegen aan je nederzetting, anders kunnen ze alsnog niet bouwen.

    Je kunt ook een moderator vragen om je een aantal Kleine Beschermingen te geven. Verwijs hem dan even door naar deze post. De moderator kan met /protection small zo’n Kleine Bescherming spawnen.

    In reactie op: Ban aanvechten #5105
    Rutger
    Sleutelbeheerder

    Inderdaad, een ban uit 2015. Je heette toen nog Labyos, en was verbannen door Tobias.

    Ik heb je ban opgeheven – het is nu zo lang geleden, en het was je eerste ban.

    In reactie op: Vraag over website aan rutger kok #5104
    Rutger
    Sleutelbeheerder

    Dank, ik heb de link naar het forum aangepast zodat dit nu ook over HTTPS gaat. De beveiligingsmelding zou nu weg moeten zijn.

    In reactie op: advancement pack #5081
    Rutger
    Sleutelbeheerder

    Ik zou hem zelf zoveel mogelijk gaan nabouwen! Al die blokken vanuit het niets in de server zetten is cheaten, en dat doen we niet. 😉

    In reactie op: Hoppers en droppers #5073
    Rutger
    Sleutelbeheerder

    Klopt, we gebruiken Paper en die laat de hoppers anders werken. Deze manier is veel sneller voor de server, maar je moet redstonemachines soms nét even anders ontwerpen.

15 berichten aan het bekijken - 166 tot 180 (van in totaal 591)