Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
wolf1010Lid
Wel leuk dat iedereen zo deftig reageerd?
wolf1010LidBeste Qanrex,Jeffrey en Jeroen.
Het spijt me zeer van dit ongemak en ik hoop dat dit de server niet beïnvloed. Nogmaals sorry maar ik had gwn gewild dat het anders gelopen was.
Groeten
Wolf1010wolf1010LidBeste Jeroen
Bemoei je er gwn niet mee want je reageert toch niet volwassen
wolf1010LidBeste Persoon
Ondanks dit wil ik wel dat we het elkaar niet kwalijk ga nemen.Ook al hebben we een menings verschil we kunnen wel nog aardig zijn.Dus ik heb welu een idee voor bans. inplaats van direct een dag te geven kunnen we ook gwn van 1 minuut naar 1 uur en 1 dag enzo.. Dat zal de persoon wel anders kunnen opvatten.
Met vriendelijke groet ( alweer)
The_BlackWolfwolf1010LidBeste Jeffrey376
Ondanks dit wil ik wel dat we het elkaar niet kwalijk ga nemen.Ook al hebben we een menings verschil we kunnen wel nog aardig zijn.Dus ik heb wel een idee voor bans. inplaats van direct een dag te geven kunnen we ook gwn van 1 minuut naar 1 uur en 1 dag enzo.. Dat zal de persoon wel anders kunnen opvatten.
Met vriendelijke groet ( alweer)
The_BlackWolfwolf1010LidBeste Jeffrey367
Door dit maakt u het er niet beter op.U kunt er ook er niet op reageren want dat is het verstandigst.Als er mensen klachten komen geven, zeg het even tegen de persoon zelf.Want gwn bannen en geen rekening houden met diegene is egoïstisch.En als het hele team er last van heeft, ga met de persoon rond een tafel zitten en praat het uit.Dat is wat volwassenen doen.
Wolf1010
#Word volwassenwolf1010LidVoor de duidelijkheid mijn spelers naam is dus niet Wolf1010 maar een andere.
Srry daarvoor
XD
XD
XDwolf1010LidBeste Jeffrey376
Vat het niet te verkeerd op maar mijn mening is dat iedereen een eigen persoonlijkheid heeft en dat je die moet respecteren.Misschien heeft iemand wat verkeerds gedaan of staat je de toon niet aan, het is niet jouw taak om doe te veranderen ongeacht wat er ook gebeurd.Dus inplaats van zelf te zeggen om rekening te houden met spelers doe het zelf dan ook dan ben je een goed voorbeeld. En nu is dat het niet bepaald.Dus praat het voortaan uit en als het al is uitgepraat en je weet het niet vraag het dan aan diegene inplaats zelf het te doen.En als jullie die toon niet aanstaat,spreek hem er vriendelijk op aan en dus moet pats boem geband voor één dag
Met Vriendelijke Groet
Wolf1010 -
AuteurBerichten