Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
jeffrey376Deelnemer
Oke begint het trouwens om kwart voor 8 ’s ochtends of ’s avonds?
jeffrey376DeelnemerIk zal kijken of ik kan 😀
1 Vraagje: Waarom gaat Mathi weg?
jeffrey376DeelnemerGercomaster, jij bent ook geen mod of helper maar reageert ook op bijna al dit soort berichten…
jeffrey376DeelnemerMaar wat heeft dat te maken met het feit dat de redstone niet meer werkte bedoel ik
jeffrey376DeelnemerLaat wat maar?
jeffrey376DeelnemerGercomaster, wat heeft dat vliegen hier precies mee te maken…
jeffrey376DeelnemerGercomaster, tegenwoordig koopt niemand meer paarden in de mall. Je kan paarden nu al krijgen voor iets van 20 punten. Ik zelf heb een aardig grote paarden winkel, en de duurste kost 40 punten dus…
jeffrey376DeelnemerNog 1 opmerking: Als je helper wil worden moet je wel eerst Veteraan zijn!
jeffrey376DeelnemerHet is idd altijd al verboden geweest alleen niet altijd kan iemand worden betrapt of is er gewoon geen/een tekort aan bewijs.
Je hebt trouwens geluk, want je bent voor maar een dag gebannd, maar de volgende keer is het permanent.
jeffrey376DeelnemerWouter de Kruif, daar zijn geen regels voor hoor… het ligt eraan waarvoor je gewaarschuwd wordt en wanneer. Griefers worden bijv. ook meteen permanent geband, die worden niet eerst 3x gewaarschuwd.
jeffrey376DeelnemerEven een vraagje he… Wat ga je nou eigenlijk bouwen?
jeffrey376DeelnemerDaar wil ik nog aan toevoegen: caps is wel degelijk verboden. (vaak wordt er niet heel moeilijk over gedaan)
jeffrey376DeelnemerJe weet dat je nu reclame maakt en dat dit officieel verboden is hiero?
jeffrey376DeelnemerIk denk idd niet dat je terug mag helaas, ik vind het wel heel erg balen in ieder geval…
jeffrey376DeelnemerEn kokie ook, ze schelden 1 en al door met de ziekte k.
-
AuteurBerichten