Unban(YouSeeMax)oude mc naam maxterflax2002

Wereldbouw Forums Ban aanvechten Unban(YouSeeMax)oude mc naam maxterflax2002

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Auteur
    Berichten
  • #3489

    Hey Rutger en alle andere wereldbouw medewerkers.
    ik ben al meer dan een jaar geleden verbannen van de server door Qanrex. ik ben nu ook een jaartje ouder en heb van mijn fouten geleerd en zal het niet nog eens doen.
    (reden dat ik weer op de server wil)alles waar ik toen aan heb gewerkt wil ik graag opnieuwe terug zien. ik hoop echt dat ik na een jaar unban kan krijgen. en ook sorry Qanrex dat ik zo moeilijk en irritant aan het doen was.

    voor de duidelijkheid minecraft naam:YouSeeMax. please gun me een unban.

    #3490
    Altinus
    Lid

    Beste youseemax,

    Ik wil dit forum een klein beetje aavullen want ik heb het gevoel dat er best veel nog niet in staat / fout in staat.
    Ten eerste ben je een half jaar gebannen en nog geen jaar.
    Ten tweede die is niet heel belangrijk maar je bent door 2zqa geband Qanrex kan max. 24u bannen.
    Ten 3e je bent geband voor overtreden van meerdere regels onderanderen schelden en spammen.
    Ik hoop dat ik het zo de staff wat makkelijker heb gemaakt om te beslissen (zonder dat ze alles hoeven uittezoeken).

    Mvg,
    Tinus007

    #3492

    ten eerste Qanrex heeft 2zqa gevraagd om mij te laten bannen. ten tweede ik zeg toch dat ik heb geleerd van mijn fouten. en ik stel anders gewoon voor om een proefperiode te krijgen.

    #3493

    oja en nog 1 ding ik ben al echt wel een jaar geband

    #3494
    Qanrex
    Deelnemer

    Hallo YouSeeMax,

    Samen met het personeelsteam hebben we besloten om je nog niet te laten unbannen. Dit komt omdat je verschillende dingen hebt gedaan die ons niet geruststellen. Je was de hele tijd brutaal aan het doen tegen het personeel, je schold en ook nog eens spammen. En nog heel vroeger ook nog eens griefen.

    Daarbij ben je sinds dinsdag 14 april 2015 geband. Dit is geen jaar. Dit is omgerekenend:
    42 weken, 8 maanden, 299 dagen. (Leuk feitje :D)

    Conclusie: Je blijft geband omdat we vinden dat je nog niet terug mag.

    Met vriendelijke groeten,
    Qanrex

    #3495

    kan ik het over een maand nog is proberen of zit er geen kans meer in?

    #3496

    want je zegt om je [nog] niet te laten unbannen

    #3497

    en ik zou graag ook nog even bevestiging (eigen reactie) van rutger willen

    #3499
    Altinus
    Lid

    Beste youseemax,

    Het personeel overlegd in alles wat ze doen. Ik kan bijna met zekerheid zeggen dat Rutger op skype ditzelfde heeft gezegd daarnaast hebben staff leden de zelfde regels waar ze zich aan houden en dus ook dezelfde mensen weer toelaten of juist bannen.
    Daarom denk ik dat een bevestiging van Rutger niet nodig is.

    Met vriendelijke groet,
    Tinus007

    #3513
    Lennart
    Sleutelbeheerder

    Rutger is een van de drie eigenaren, en hij gaat al een tijd niet meer over bans. Daar ga ik als mede-eigenaar nu over, en ik kan bevestigen dat de reactie van Qanrex na overleg was en dat we het dus met hem eens zijn.

    En over een maand weer om een unban vragen heeft geen zin sorry. Misschien over een halfjaar, maar ik kan niks beloven.

    #3558

    — verwijderd door Rutger – post was niets meer dan een scheldkanonnade —

    #3562
    Stadsbus
    Deelnemer

    moet dit nou? al dat gescheld?

    #3563
    Qanrex
    Deelnemer

    Hallo Max,

    Aan deze berichten zien we dat je niks hebt geleerd. De ban blijft permanent.

    Met vriendelijke groeten,
    Qanrex

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.