Als je een berichtje stuurt in een arena, dan kun je de volgende variabelen gebruiken. Let op dat niet elke variabele bij elke gebeurtenis beschikbaar is; bij “Speler heeft arena verlaten” is er bijvoorbeeld geen aanvaller.
Een voorbeeld:Je hebt {$subjected_player->name} geraakt. Je score is nu {$attacking_team->score}.
{$subjected_player->name} | Naam van het de speler in kwestie. Wie dat is, hangt af van de gebeurtenis. Het is bijvoorbeeld degene die aangevallen wordt, of degene die de arena binnenkomt. |
{$subjected_player->hearts} | Aantal hartjes van de speler in kwestie. |
{$attacking_player->name} | Naam van de speler die aanviel. Als een speler geraakt is door een sneeuwbal is dit de gooier, als een speler dood is gegaan dan is dit de moordenaar. |
{$attacking_player->hearts} | Aantal hartjes van de speler die aanviel. |
{$reading_player->name} | Naam van de speler die het bericht leest; de ontvanger van het bericht dus. Als je een bericht stuurt naar iedereen in de arena, dan krijgt iedereen hier dus een andere naam te lezen. |
{$reading_player->hearts} | Aantal hartjes van de speler die het bericht leest. |
{$subjected_team->name} | Naam van het team in kwestie. |
{$subjected_team->score} | Score van het team in kwestie. |
{$attacking_team->name} | Naam van het team van de aanvaller/gooier/moordenaar (afhankelijk van de gebeurtenis). |
{$attacking_team->score} | Score van het team van de aanvaller. |
{$arena->name} | Naam van de arena. |