Aangemaakte reacties
- 
		AuteurBerichten
- 

Tokeh947 DeelnemerOk, daar ben ik het mee eens. Maar ik heb het er ook wel voor over om voor een vriend op te komen. Lijkt me logisch, toch? Mvg, 
 t947Tokeh947 DeelnemerHoeveel rails had je precies gedupliceerd? Wat heb je er mee gedaan? Je kunt je topic sterker maken als je meer informatie geeft. Misschien kun je hier iets mee. Kristan heeft wel gelijk, dat moet ik toegeven. Mvg, 
 t947Tokeh947 DeelnemerVreemd. Tokeh947 DeelnemerSucces! ~t947 Tokeh947 DeelnemerOp WB bannen ze accounts, geen personen volgens mij. Tokeh947 DeelnemerBilaal, dat is inderdaad zo. Toen ik o je reageerde bij de kaar was da t bericht inees weg. Ik heb heb hem weer geplaatst En voor rutger: bedankt dat lijn 12 op de kaart staat! 😀 Tokeh947 DeelnemerHoi, RealMegabear, SuperTomKiller en ik hebben het idee dat jo99l1234 ook hackt. 
 We denken dat hij zonder uitnodiging gesloten groepen kan joinen, zonder allow in beschermingen kan bouwen (voorbeeld: inbouwen met obsidian). Meer weet ik er niet van, maar ik zou het wel prettig vinden als staff dit verder kan onderzoeken.Mvg, t947 Tokeh947 DeelnemerKunnen moderators geen punten afpakken? Anders had je dat kunnen vragen. (En zo toch je punten terug kunnen krijgen.) Tokeh947 DeelnemerSucces Tokeh947 DeelnemerRabbywhop, Rutger is al bezig met wat screenshots. Toen ik hem iets vroeg zei hij dat ik even moest wachten, omdat hij screenshots wilde maken. ~t947 Tokeh947 DeelnemerWat is er gebeurd? Tokeh947 Deelnemerthx! ik ga nu op wereldbouw (NOOIT genoeg geminecraft :d) dus als ik je tegenkom vraag ik er naar Tokeh947 DeelnemerHelemaal mee eens! Tokeh947 Deelnemerik zou graag helpen, maar ik moet nu echt gaan :d Tokeh947 Deelnemerhij zegt dat ik niet ben gewaitlisted 
- 
		AuteurBerichten