Aangemaakte reacties
- 
		AuteurBerichten
- 

Tokeh947 DeelnemerHaha, succes. 😀 ~t947 Tokeh947 DeelnemerOk, zou leuk zijn. 
 Bedankt!Tokeh947 Deelnemeridd Renebussen :d Tokeh947 DeelnemerOk, bedankt. 
 Veel plezier op andere servers.~t947 Tokeh947 DeelnemerKristian, Of je nou hackt of niet, het forum staat vol met je berichten. Zou dat op mogen houden? ~t947 Tokeh947 DeelnemerOh, succes. Wat is t adres? Je kan op je website om donaties vragen. Miss helpt dat? Tokeh947 DeelnemerZon reuzenzombie waar je tegen moet vechten. Tokeh947 DeelnemerEen website maken miss? Tokeh947 DeelnemerOke, je host je server dus op een PC? Tokeh947 DeelnemerKoop dan wat wither skulls of zo, heb ze wel eens voor 500 punten gezien. 
 ~t947Tokeh947 DeelnemerWelk lijnnummer krijgt die 2e ringlijn? Tokeh947 DeelnemerHoelang denk je dat het nog gaat duren als ik vragen mag? Tokeh947 DeelnemerSurvival lijkt mij geen factions. Het is ook wel leuk dat er een mall is, en die kan dan gewoon weg. “Online shoppen” lijkt mij niet zo’n goed idee. Mvg, 
 t947Tokeh947 DeelnemerWelke? Tokeh947 DeelnemerToen RealMegabear nog TheMegabear heette, was dat ook bij hem gebeurd, maar alleen zijn huis stond vol dirt. Er was toen endstone! 
- 
		AuteurBerichten