Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
Tokeh947Deelnemer
Is het niet een idee om een soort /warp te maken voor stations? Dit is wel weer een andere teleporteermogelijkheid, maar je zou er bijvoorbeeld als voorwaarde voor kunnen maken dat je binnen 30 blokken van een station moet staan en een minecart bij je moet hebben.
Zo wordt het spoor een soort teleporteer-netwerk (hoewel ik me afvraag of je dan bereikt dat mensen weer daadwerkelijk in een minecart stappen…)Tokeh947DeelnemerKlopt, om een hopper naar een beschermde kist te laten hoppen moet “[Redstone]” op het bordje staan.
Tokeh947DeelnemerOke! Ik zie dat het gerepareerd is 😉
Tokeh947DeelnemerWaarom niet gwn tp? Dan hoef je er ook niet heen te lopen. Met een compass kun je niet kijken hoe hoog hij zit…
Tokeh947DeelnemerLeuk idee. had ik nog niet bedacht, maar wat nou als je er 2 hebt?
Tokeh947DeelnemerIk vind de elven stijl ook wel mooi eerlijk gezegd, maar het elvendal moet het elvendal blijven en dat moet dus niet de spawn zijn vind ik. Volgens mij zijn 4 beacons genoeg voor een spawn toch? Het is juist mooi als het open is. De winkels buiten vind ik een goed plan, als ze maar aan de “mall-kant” blijven. ik ben benieuwd hoe de volgende mall wordt…
Tokeh947DeelnemerHoi, is dat niet meer een bericht voor “ban aanvechten”?
Tokeh947DeelnemerEhm, mensen hebben er wel voor “gewerkt”. Lijkt me niet zon goed idee eigenlijk…
Gr. t947
Tokeh947DeelnemerDat van dat paard wel, maar de andere ideeën niet echt. Ze zijn echter wel leuk bedacht.
Gr. t947
Tokeh947DeelnemerAls ik jou was kocht ik 2e-hands servertje… Heb je op je pc wat minder lag.
Succes!
~Tokeh947
Tokeh947DeelnemerDe xp spawner die iedreen kan gebruiken, dus niet die die alleen veteranen en het personeel kunnen gebruiken.
Tokeh947DeelnemerMooi, maar niet veteraan spawner werkt minder goed dan de andere…
Tokeh947DeelnemerSorry, maar ik houd mijn gegevens liever privé.
Tokeh947DeelnemerHelemaal mee eens, Tinus007!
-
AuteurBerichten