Aangemaakte reacties
-
AuteurBerichten
-
MrLarssDeelnemer
Stel je niet zo aan man het is maar een minecraft server
let een beetje op je taalgebruik voortaan daar kan je verder mee komen in het levenMrLarssDeelnemerGoedenochtend
1. Ik had mijn bril wel zeker op want anders zie ik niks
2. ik vind dat jij onbeschoft bent en daarom krijg jij geen unban van mijMvg Mrlarss
MrLarssDeelnemerGoedeavond.
ik ga je geen unban geven. Je hebt te veel items gegrieft. En dieren vermoord dit doe je alleen om mensen het leven zuur te maken op de server. Probeer het over een maand nog een keer misschien heb je dan meer gelukt
mvg MrLarss
MrLarssDeelnemerHallo.
Ik ga je geen unban geven je bent al te vaak geband geweest voor dingen die niet mogen
wij als server zijn daar een beetje klaar meegroeten MrLarss
MrLarssDeelnemerHallo
Ik ga je een unban geven omdat je nog geen eerdere bans gehad hebt.
misschien is het voortaan handiger dat je het bij ons meld want wij weten anders niet wat je er mee wilt doen. ik heb je piramide helaas verwijderd dus als je een nieuwe maakt met lava wel meteen weg halen 😛mvg mrlarss
MrLarssDeelnemerGoedenmiddag
Ik ga je een nieuwe kans geven verpruts het deze keer niet
welkom terug op de server.Mvg Mrlarss
MrLarssDeelnemerGoedenmiddag/avond
Ik ga je geen unban geven
want ik zag je letterlijk blokken omhoog vliegenmvg Lars
MrLarssDeelnemerGoedenavond how_you_doin
Je hebt ook spullen uit kisten gepakt. het was niet veel maar wel iets daarom ga ik je
ban verkorten na een week. Je hoeft niks terug te geven want ik heb alles al terug gedraaid
fijne avondGroeten mrlarss
MrLarssDeelnemerGoedendag Frontliner2
Ik ga je nog 1 laatste kans geven om het te laten bewijzen en verander de Permanente ban
naar een week banMVG Lars
MrLarssDeelnemerHey Frontliner2
Ik heb besloten om je ban niet in te trekken aangezien
je al verschillende keren irritant hebt gedaan en daar
nog bovenop ging afk farmen.MrLarssDeelnemerGoedenavond Frontliner2
De reden van je ban is dat je de hele avond al super vervelend was. (we hadden je al 2 keer gekickt en een ban van een uur gegeven) maar je bleef toch vervelend doen. je had ook mijn trident van de grond gepakt die lars603 naar mij dropte omdat hij hem even geleend had, ik had 5 keer gevraagd terug te geven maar je vloog weg. Ik ga je ban niet weg halen.
MVG Lars
-
AuteurBerichten