Wereldbouw › Forums › Algemeen › De nieuwe spawn
- Dit onderwerp bevat 18 reacties, 8 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 8 jaren, 4 maanden geleden door Leaxed.
-
AuteurBerichten
-
20 juni 2016 om 19:53 #4314Cera CeraDeelnemer
Dag allemaal,
Zoals jullie wel gemerkt hebben, is er de voorbije weken verbouwd aan de mall en de andere spawn-gebouwen. De werken zijn volgens mij nog niet helemaal voltooid, maar er zijn verschillende mensen die al hebben laten weten dat ze enkele problemen hebben met het nieuwe ontwerp.
Voorlopig komen deze opmerkingen vooral binnen als commentaar in-game, wat me niet zo constructief lijkt. Daarom stel ik dit topic even op. Ik denk dat het een verstandig idee is om hieronder neer te schrijven wat je al dan niet beter en slechter vindt aan dit nieuwe ontwerp.
Probeer niet te focussen op je commentaar (dit werkt niet, dat vind ik slecht/lelijk), maar denk ook vooral mee aan mogelijke oplossingen of verbeteringen. Input van alle spelers is welkom. We willen ten slotte allemaal het best mogelijke systeem voor de server.
Groetjes,
Joris
20 juni 2016 om 21:06 #4315RutgerSleutelbeheerderWat ik van the_fun_killer heb begrepen, is dat hij dit de zoveelste Elvendal vindt, en dat hij liever een andere bouwstijl heeft. Maar misschien kan hij het beter zelf hier toelichten.
Ik vind die winkeltjes bovengronds wel een goed idee. Waar ik nu nog mee in mijn maag zit, is wat te doen met alle slecht onderhouden winkeltjes in de oude mall. Je kent ze wel, van die winkels waarvan de eigenaar al maanden weg is, maar waarvan er ergens nog steeds een kist is waar iets te koop is (bijvoorbeeld redstone voor 2 punten per stuk, of zoiets). Deze winkels verhuis ik liever niet naar de nieuwe panden, want dan beginnen we meteen al met spookwinkels.
21 juni 2016 om 18:22 #4316ThefunkillerDeelnemerHallo Wereldbouwer’s
Ik ben een tijdje wat minder actief maar nu kwam ik dus online en ik stond bij de spawn en dacht meteen Wat is hier aan de hand. Ik ben echte voor op een goed werkende mall die overzichtelijke is. Maar hoe de spawn nu wordt is echte elvendal 638.0 of zo en dat is niet de style van de spawn als hoe we heb kende en hoe qanrex er achter een heel mooi kasteel heeft neergezet. Plus we wilde iets overzichtelijks en nu is het gewoon niks overzichtelijks aan omdat het allemaal losse gebouwen zijn er is geen mooi overzicht als je bij spawn bent. Mijn winkel die ik buiten de mall heb de ingang was gewoon dicht gebouwd. En rutger als er in de mall een winkel is waar de speler al in geen 2 maanden of meer online van is geweest is het prima als spookwinkel te zien en die weg halen en 1 plek maken waar chesten zijn waar dan die eigenaar het in een half jaar kan ophalen zijn overgebleven item’s en anders weg. Klinkt hard maar ik denk niet dat je het nog mist als je een half jaar niet meer online bent geweest die paar dingen.
Over het punt de mall verbouwen was ik voor.
Maar dit was zo vertelt en bedacht dat we dit op de plek van de oude mall zouden doen en daarbij door naar achter gaan maken voor meer ruimte dit is niet gebeurt!Ik hoop dat jullie dit begrijpen
Stel gerust nog vragen aan me.Groet Fun
21 juni 2016 om 19:14 #4317LeaxedLidBen het helemaal eens met TheFunkiller
21 juni 2016 om 19:52 #4318RutgerSleutelbeheerderHet plan was eerst ook om de oude mall op te knappen, maar halverwege werd besloten om buiten verder te bouwen.
Het is inderdaad vrij snel gegaan; eerst was er wat overleg over mogelijke plannen, en toen was opeens het spawnhuis (dat huis op de hoofdpagina van de site) weg.
Het dichtmaken van de ruimte tussen de gebouwtjes lijkt me een kleine moeite, dan wordt het weer meer één gebouw.
Wat er met de oude Mall moet gebeuren weet ik nog niet. De bovenste verdieping blijft gewoon winkels, de onderste verdieping wordt een station, maar wat er met de ruimtes van de overige winkels moet gebeuren weet ik nog niet.
21 juni 2016 om 22:22 #4319StadsbusDeelnemerik weet sws al 1 ding voor de middelste verdieping: Busgarage 🙂
maar nu ff serieus, kan er niet gewoon een rechte straat komen met de winkels, dat je makkelijk van de ene naar de andere kan en niet helemaal raar lopen en zoeken naar de ingang van de winkels.
22 juni 2016 om 16:14 #4320BlueKingNLDeelnemerJa, dat is denk ik toch wel het handigste
23 juni 2016 om 18:25 #4324ThefunkillerDeelnemerja en het spawn huis waarom moet die weg!?
23 juni 2016 om 23:01 #4325heerxtemDeelnemerIk vind de ‘nieuwe’ mall niet goed in mekaar zitten,
je orienteerd je er slecht. Van het spawnhuis vind ik het ook jammer… Ik kan de openbare spawn portal niet meer gebruiken en niet meer gaan enchanten. Eerlijk: ik zou het een veel beter plan vinden moesten ze gewoon de oude mall opknappen. Het idee daarvan was perfect!Ik hoop dat jullie iets hebben aan mijn mening,
groeten heerxtem24 juni 2016 om 07:41 #4326QanrexDeelnemerHallo,
Dit is een bericht voor iedereen:
Vertel eens hoe jouw ideale mall eruit ziet. Gebruik niet de woorden: overzichtelijk, geordend, makkelijk bereikbaar. Want daar kunnen we helaas niks mee. Wij weten ook dat we het beste voor jullie willen, maar zonder jullie ideeën zijn we nergens. Dus leg uit hoe jij je mall zou voorstellen: op een verdieping, meerdere verdiepingen, rechthoek, lange gangen. Vertel maar hoe!Met vriendelijke groeten,
Qanrex24 juni 2016 om 14:50 #4327StadsbusDeelnemerlange gangen sws maar dan met 2 hoeken er in, met stone, dat ziet er duurder uit, veel glas en elke winkel het zelfde.
25 juni 2016 om 09:09 #4328ThefunkillerDeelnemerHet moet niet als kleine gebouwen om de spawn heen kruipen. Gewoon op de oude plek 2 ingangen met een lang gang. Die laat je de berg in gaan en dan aan de achterkant 1 gang die de 2 gang aan elkaar maakt. Dit kan je dan altijd nog een verdieping onder maken. Zorg dat de gang 5 of 6 blok breed is kan je altijd een trap omlaag maken in de gang paden. Dan het oranje zijn winkels en het paars is de gang.
Edit: En Dit op de Plek waar de mall altijd heeft gezeten!
25 juni 2016 om 10:12 #4329LeaxedLidZiet er goed uit naar mijn mening, zo kijk je wat sneller meerdere winkeltjes door.
25 juni 2016 om 14:32 #4330StadsbusDeelnemerJa! deze mensen snappen mij 🙂 trappen dus mee naar beneden, dat je niet hoeft te draaien en wat ook handig zou zijn als er een kaartje kwam met de winkels (als dat kan)
25 juni 2016 om 16:44 #4331QanrexDeelnemerHallo,
Ik vind het ontwerp er ook goed uit zien hoor, alleen je moet wel denken dat we ongeveer 50 winkels kwijt moeten kunnen. Als de winkels 7 breed zijn, een muur van 1 erin. Kom je ongeveer op een gang van 100 blocks lang uit. Als het om jouw ontwerp draait dan. We zullen kijken wat we kunnen doen, maar we proberen gewoon het beste.Met vriendelijke groeten,
Qanrex -
AuteurBerichten
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.