unban aanvraag Komodo_o

Wereldbouw Forums Ban aanvechten unban aanvraag Komodo_o

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #5159

    Hallo staff,

    Ik ben woensdagavond geband voor mijn gedrag en grieven.
    Ik wist dat SpinyGames een gebouw zou gaan slopen en ik begon hem te helpen.
    Blijkbaar wilde SpinyGames dat niet en zei hij in de chat ‘komodo_o grieft’.
    Toen ben ik meteen opgehouden met helpen slopen.
    Toch kregen SpinyGames en ik een ban van een uur omdat we ruzie maakten en we het moesten oplossen.
    Op dat moment begon SpinyGames mij uit te schelden via Discord, en dat zei ik in de Wereldbouw chat via Discord.
    Ik wist niet dat ik geband kon worden omdat ik scheldwoorden in de chat zei die hij had gezegd zonder haakjes eromheen. (‘zoals dit’).
    Hiervoor kreeg ik dus een ban van 2 weken.
    Later kwam SpinyGames weer online en zag dat de muur van zijn gebouw (die toch weg moest) gesloopt was, hij zei dat tegen EenBussendeBus.
    EenBussendeBus heeft mij toen verbannen voor altijd, terwijl ik eigenlijk alleen maar wilde helpen met iets weghalen…
    Ook vind ik van een uur naar 2 weken naar permanent wel grote stappen.
    Mag ik alsjeblieft een unban? Ik zal niet meer zomaar helpen slopen zonder het te vragen en ik zal niet meer schelden.

    Groetjes, Komodo_o

    #5161
    Stadsbus
    Deelnemer

    Hoi,

    Jij en Spinygames maken de hele tijd ruzie.
    Dag in, dag uit.
    Ik, en de rest van de server zijn daar een beetje klaar mee.
    Ik zal je ban inkorten, naar een week, maar zorg er voor dat dit niet meer gebeurt.

    Groeten,
    René

    #5162

    hoi bus,

    bedankt dat je mijn ban gaat inkorten ik zal wel ergens anders mijn huisje plaatsen zodat spinygames en ik hopelijk minder ruzie zullen gaan maken

    groetjes,
    Komodo_o

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.