na een tijdje online

Wereldbouw Forums Algemeen na een tijdje online

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #5396

    heey

    ik ben na een tijdje weer terug dit ivm een kapotte pc en veel werk.
    maar nu even het volgende

    ik logde net in en zag dat er heel wat van mij weg was maar ook dat sommige gebouwen wat ik gebouwd heb zijn overgenomen door andere spelers.

    deze gebouwen zijn niet veranderd of aangepast enkel de naam op het naambordje is veranderd.
    kunnen we dit nog oplossen?

    ook snap ik het gedoe met de neder settingen niet helemaal..
    ik heb misschien wel 100 blocks onder de grond verstopt en zo mijn gebied geclaimed.
    is het een idee dat ik een keer samen met een admin kan kijken of dat in 1x op te lossen is?

    verder ziet het er nog wel steeds super gaaf uit!:)

    groeten hondjeblaf

    #5397
    Rutger
    Sleutelbeheerder

    Hmm, dit is vervelend.

    Nederzettingen beschermen niet de hele hoogte. Nederzettingen beschermen alleen alles tot y=50 of alles vanaf y=50, afhankelijk van waar je de steen hebt geplaatst. Ik vermoed dat dit is waarom je gebouwen onbeschermd waren. Met het commando /expand kun je dan de nederzetting uitbreiden.

    Als je gebouwen al langer dan 30 dagen weg zijn, dan kan ik ze niet meer terughalen. Als je gebouwen door anderen overgenomen zijn, dan kan ik dat waarschijnlijk nog wel. Vaak zijn er nog wel tekenen te zien van dat een gebouw vroeger van iemand anders was.

    Als je een moderator of admin online ziet, dan moet je die even aanspreken. Je kunt ook op Discord een berichtje sturen als je online bent, of hier in deze draad een berichtje plaatsen. (Als het goed is krijg ik dan een e-mail.)

    In ieder geval: welkom terug!

    Update: oh, ik zie dat Lars dit al heeft opgelost. Dankjewel Lars!

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.