frachlitz001

Aangemaakte reacties

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
  • Auteur
    Berichten
  • In reactie op: geband door het slopen van ELITECKTTEAM hotel #1978

    dankje dankje dankje ik ben jullie enorm dankbaar

    In reactie op: elitexteam hotel #1941

    hallo Rutger.

    ik bied hierbij mijn excuses aan voor het vernielen van ELITECKTTEAM hotel. ik heb er vrede mee als je me niet meer toelaten op jullie server. maar ik heb het niet expres gesloopt en was een klein ruzietje tussen ons en wou het alleen slopen en opnieuw op bouwen als goed maker ik hoop dat je jullie dat begrijpen het is de eerste keer dat ik ben gebant dus ik hoop op een 2e kans.
    verder heb geen extra verklaring.

    groet,
    Thomas (frachlitz001)

    In reactie op: elitexteam hotel #1797

    hebben jullie al besloten?? ik hoop het

    In reactie op: elitexteam hotel #1742

    oke

    In reactie op: elitexteam hotel #1740

    kan jij rutger vragen of hij zijn uitspraak naar mij wil zeggen ELITECKTEAM?

    In reactie op: elitexteam hotel #1739

    of ik op server mag zal rutgerkok mogen bepalen en je hoeft het niet te vergoeden ik heb immers jou huis gemold en dat is wel wat vervelender dus laat het maar en zand erover als je wilt zal ik het opnieuw bouwen maar mijn spullen hoef je niet te vergoeden

    In reactie op: elitexteam hotel #1737

    exuces aanvaard ik bied mijn exuces nu ook aan wil je het me vergeven?

    In reactie op: elitexteam hotel #1734

    meer heb ik niks meer te zeggen ik hoop dat jullie me nog een kans gunnen en dat ik weer op jullie server kan en het weer goed kan maken totziens,

    Thomas (frachlitz001)

    In reactie op: elitexteam hotel #1733

    ik weet dat ik het moelijk kan bewijzen maar ik heb 1 ding ik ben door hem in de lava gevallen opdat ik in het (pinda hol) de plek van de groep pinda daar was een deur en daar wou ik in kijken opeens viel de grond weg en viel ik in de lava ik zag wel dat ELITEKCTEAM me erin had laten vallen

    In reactie op: elitexteam hotel #1721

    euhm sorry hoor maar ik weet niet of je het weet maar dat heb je wel gedaan en dat mag volgens mij ook niet ik stond namelijk niet in pvp je vond het ook nog vrij grappig dus kan je je dan misschien voorstellen dat ik daar nogal pissig om werd
    ik sloopte je huis maar zielig nee dat vind ik vrij overdreven en ik wil nu liever geen hele ruzies gaan maken maar je moet me niet de schuld geven dat ik jou daar de schuld van gaf

    In reactie op: elitexteam hotel #1719

    elitekctteam ik vind het ook een leuke server ik verpeste hem omdat ik boos op jou was geworden toen jij me in de lava gooide waar ik mijn beste stuf bij had dus ik wou je terug pakken het mag dan wel minder erg zijn en ik had misschien iets anders moeten doen of helemaal niks maar ik zal wel een extra deel bouwen aan je hotel maar vergeef het me wel pls we kunnen opzich best goed met elkaar opschieten dus vergeef je het me?

    In reactie op: elitexteam hotel #1717

    is er dan niks dat ik ervoor kan zorgen dat ik er weer op mag? behalve wachten

    In reactie op: elitexteam hotel #1716

    maar dat heb ik ook echt waar ik zal nooit meer wat doen maar ik vind jullie server echt super tof de leukste van allemaal en ik heb geleerd. ik weet dat griefen slopen of wat dan ook niet mag maar ik heb mijn les geleerd en zal nooit meer iets doen wat niet mag beloofd erewoord je mag me nog een tijdje bannen maar zou ik er wel weer op mogen?

    In reactie op: elitexteam hotel #1711

    rutgerkok kan jij me asjeblieft weer unbannen ik heb echt spijt en het zal nooit meer gebeuren

    In reactie op: elitexteam hotel #1710

    ELITEKCTTEAM ik heb je huis maar 1 keer gemold de andere keer had ik je samen met dennis (freakie12) getrolt dat is geen slopen
    en ik heb heel erg spijt van mijn actie ik wil je huis wel weer op bouwen en van mijn eigen spullen het afmaken of er iets bij doen.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)