Unban Aanvraag

Wereldbouw Forums Ban aanvechten Unban Aanvraag

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Berichten
  • #4857

    Heyhoi,

    Ja, daar ben ik weer.. na een paar jaar voorbij gegaan, ben ik terug om een unban aan te vragen.. Ik ben nu nog steeds gebanned, het is nu 2017, en mijn ban was in 2015, 2 jaar is er voorbij gegaan, en wat is de Server veranderd zech!

    Mijn vraag is natuurlijk of ik een unban mag, waarom? Dit blijft gewoon de server waar ik van houd.. hier begon ALLES.. Ik wil natuurlijk heel graag terug op de beste server van Nederland.

    Ik heb oprecht spijt van mijn daden, dit zou ook zeker NOOIT meer voorkomen.. Ik wil mijn oprechte excuses aanbieden, en ja.. 2jaar, ik ben veranderd, geloof me, dit gaat NOOIT meer gebeuren, ik wil weer gewoon lekker terug spelen en kunnen survivalen!

    Daarom zou ik graag een UNBAN willen, en nogmaals SORRY! 200 maal sorry!

    – JustJarno1

    (Ik wil super graag terug.. sorry, ik ben echt veranderd dit gebeurd nooit maar ook nooit meer)

    #4858
    Qanrex
    Deelnemer

    Nee

    #4859
    Qanrex
    Deelnemer

    Hallo,

    Met dit account heb je voor zoveel onrust en gedoe gezorgd bij ons dat wij dit account niet teruglaten komen. De enige optie om terug te komen op deze server is via een ander account. Anders niet.

    Met vriendelijke groeten,
    Qanrex

    #4860

    Mensen krijgen dus geen nieuwe kansen? En worden gewoon geweigerd, dat is toch onzin? We praten over JAREN Terug, een mens is veranderd.. En dat dit word geweigerd is erg LAME, super simpel, ik ga niks raars meer doen, en ja, VEEL onrust is onzin, ik ben veranderd en zal dit niet meer doen, Justin, geef me gewoon een Kans, Rutger zou wel eens kans gegeven hebben, Please man.

    #4861

    Please.. ik beloof de ALLER LAATSTE KANS, als ik een ding verkeerd doe, BAN me voor ALTIJD, Justin, het waren domme keuzes waar ik veel spijt van heb, en Rutger als u dit leest sorry.. ik was inderdaad dom, en we praten over jaren niet over maanden, ik ben nu 3 jaar ouder, kom op.. gun mij ook nieuwe kansen zoals IEDEREEN, en Rutger ik beloof niks meer te doen, Rutger alstublieft.. ik wil graa terug.. het waten domme keuzes waar ik niet bij nadacht ik was toen 11, ik ben nu 15.. Ik ben echt wel volwassener hoor… Ik beloof voor GEEN onrust of iets te zorgen….

    #4862

    Justin, kom op.. wij konden gewoon goed overeen, en het kwam door Bilaal.. het verhaal heb ik al eens aan Rutger uitgelegd… en hij weet het, het was mijn fout niet, en dat weet rutger, dus please Justin…….. Ik wil echt super graag terug…. Geef me nog een kans, als ik die verpest is het klaar.. ik meen het.. we praten niet over weken, maar over JAREN, mensen verdienen nieuwe kansen, iedereen verdiend dat, iedereen is gelijk.

    #4863
    Qanrex
    Deelnemer

    Hallo,

    Iedereen krijgt een nieuwe kans, alleen jij hebt al je nieuwe kansen al gebruikt. Want keer op keer dat wij jou terug lieten op de server, verprutste jij het en werd je weer geband. Dit is zo vaak gebeurd dat wij besloten hebben jouw permanent te verbannen. Dit is geen onzin zoals jij het beschrijft, dit is de pure waarheid. We praten inderdaad over jaren terug, want je ban dateert uit 25 juli 2015.

    Alleen ik zal eens al je bans op een rijtje zetten, op chronologische volgorde:
    18 april 2014: ‘Ik raad je aan niet mij te negeren, gebruik niet CAPS LOCK’ door 2zqa.
    20 april 2014: ‘Niet griefen! Over een week kan je weer op de server’ door tibo7811.
    13 mei 2014: ‘Mensen opzettelijk doden! (zonder pvp)’ door Qanrex.
    6 juni 2014: ‘Niet griefen!’ Door 2zqa.
    26 juni 2014: ‘Het beschuldigen van een Helper’ door tibo7811.
    4 juli 2014: ‘Liegen tegen personeel/spelers’ door Qanrex.
    21 juli 2014: ‘Niet zo brutaal tegen het personeel!’ door Qanrex.
    26 juli 2014: ‘Niet zo brutaal tegen het personeel!’ door Qanrex.
    31 juli 2014: ‘Griefen van de kerk van Qanrex, je hebt het verpest…’ door tibo7811.
    7 juni 2015: ‘Schelden is verboden. Ook stom doen tegen het personeel en anderen’ door Qanrex
    17 juli 2015: ‘caps uit te vaakt moeten waarschuwen’ door joentjegoeree.
    17 juli 2015: ‘De chat spammen met CAPS is verboden!’ door Daanderijk.
    25 juli 2015: ‘Je hebt je laatste waarschuwing gehad!’ door Qanrex.
    25 juli 2015: ‘Schelden en Caps is verboden!!’ door Daanderijk.

    Zo, dan heb je alle bans op een rijtje en zie je wat je fout hebt gedaan. Ik zeg het nog één keer: er komt geen unban. Je zult een andere server moeten gaan zoeken, want op deze server ben je met dit account niet meer welkom.

    Met vriendelijke groeten,
    Qanrex

    #4867
    Rutger
    Sleutelbeheerder

    Er is in het verleden gewoon teveel irritatie geweest, over en weer. Het is bijzonder lastig om daaroverheen te stappen, ook (en misschien wel vooral) voor ons. Als je echt heel graag terug wil komen, dan zou ik een nieuwe account kopen en daarmee inloggen. Vertel ons dan niet meteen dat jij Jarno bent – alleen dan weet je zeker dat je eerlijk behandeld wordt. Als je niet het geld over hebt voor een nieuwe account, dan zou ik gewoon een andere server of een ander spel zoeken.

    #4869
    JaySpits
    Deelnemer

    Nice try

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.