Redstone Station

Wereldbouw Forums Algemeen Redstone Station

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #2169
    Thefunkiller
    Deelnemer

    Hallo Wereldbouw fan’s

    Ik The_fun_killer ben gister en vandaag druk bezig geweest met een Redstone station waar je van uit 1 vertrekpunt 10 kanten op kan gaan!
    een vraag aan de admin’s zou er een groot protect op mogen?
    Alleen nu is het probleem de redstone setup staat er en is klaar voor gebruik, maar er zijn nog geen 10 bestemming.
    ik wil graag horen van de mensen die graag een spoorlijn willen van uit een dorp of stad naar in de buurt van de spawn waar dit station gaat komen een lijn willen. er zal enkel plek zijn voor 10 lijnen waarvan er al 2 bezet zijn waarschijnlijk 3. onder aan dit bericht zal een lijst komen.
    Er zijn wel enkel regel voor dat ik een spoorlijn ga bouwen kosteloos naar jouw dorp of stad!

    Regel’s:
    Je dorp of stad moet 5 Leefgebouwen hebben of meer.
    Je moet een actief dorp of stad hebben (het wil zeggen er leven nog steets mensen)
    er moet ruimte zijn voor een mooi ruim opgezet station (Dus niet de station die er nu zijn want zeg nouw eerlijk dat is niet veel mooi’s aan)

    Voldoe je hier niet aan maar wil je toch een spoorlijn dat kan enkel de kosten zullen 60p zijn per 1 stack spoor dat ik aanleg.
    Al het spoor dat ik aan leg heeft om de 5 normaal spoor een powerrail en zal ook een verlichting naast staan.

    Ik ga zelf ook een stationsgebouw maken dat zal er als volgt uit te komen zien ongeveer:

    Klik Hier voor foto’s

    Lijst met Sporen die bezet of vrij zijn.

    Spoor 1. Sneltrein naar spawn Direct lijn. Nu als naam lijn 5 (Diamondexpress)
    Spoor 2. Waarschijnlijk bezet voor naar de wijzendeberg.
    Spoor 3. vrij
    Spoor 4. vrij
    Spoor 5. vrij
    Spoor 6. vrij
    Spoor 7. vrij
    Spoor 8. vrij
    Spoor 9. vrij
    Spoor 10. Stop trein naar de spawn iets ander route als de sneltrein ook. nu als naam lijn 1 (Als ik het goed heb)

    #2170
    Rutger
    Sleutelbeheerder

    Ik was ook al aan het puzzelen met hoe de spoorbanen konden lopen:

    http://rutgerkok.nl/minecraft/2014/08/puzzelen-met-treinritten/

    Op het moment stoppen lijn 1 en 5 bij jouw station. Nu is lijn 1 een doorgaande lijn van Pretpark, via CS en Spawn, langs Strandstad, via jouw mall en tenslotte door naar Wijzende Berg. Lijn 5 is de Diamond Express, die eindigt bij jouw station.

    Als de plannen doorgaan, gaat straks de nieuwe lijn 1 (ringlijn) over de oude lijn 1 en 5. Dit wordt dus ook een doorgaande lijn. De lijn naar Wijzende Berg (dan lijn 7) keert dan om bij jouw station.

    #2171
    Qanrex
    Deelnemer

    Ik zie dat de grote ronde ook langs/onder mijn onderwaterkoepel en vuurtoren door gaat, dus misschien kan daar ook worden gestopt.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.