Leiding

Wereldbouw Forums Algemeen Leiding

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #1468
    Qanrex
    Deelnemer

    Hallo mensen,

    Vandaag waren er 2 jongetjes (of meisjes) online, die waren iedereen aan het uitschelden.
    Op zo’n soort momenten zijn er mods en/of admins (of helpers) nodig. Die waren er niet en gingen ze door met schelden en dreigen. Dit is niet leuk en zo verziek je de sfeer voor iedereen. Hierbij vraag ik ook of er toch meer beveiliging kan komen op deze server. Die jongens verzieken het voor heel de server en ze konden gewoon hun gang gaan. Als er nou 1 of 2 meer helpers/mods komen kan dit probleem voor een deel worden opgelost (of niet). Maar in ieder geval bedank ik emielbb en Dia_Lord voor hun toegewijde aanmoediging van dit! (Hiermee bedoel ik dat hun 2 de losers waren die de server voor een tijdje verziekte.

    Hopelijk gaan jullie hiermee in overleg en komt dit plan er.

    Met vriendelijke groet,
    Qanrex

    #1484
    Rutger
    Sleutelbeheerder

    Qanrex, wij hebben al langer gezien dat je op de server je inzet om de orde te bewaren. Wij hebben daarom besloten om je helper te maken, als jij dat wil. Jij stemde op de avond van 24 april toe, dus je bent nu helper.

    Veel succes!

    #1487
    Jorbensunny
    Deelnemer

    Gefeliciteerd Qanrex, Ik heb het zelfde te vertrellen als rutgerkok je hebt dit echt verdient, doe er wat mee.

    Mvg Jorben (jorbensunny) ps Plz een unban rutgerkok ik denk steeds weer van o shit als ik weer zoiets stoms doe dan hoop ik weer dat ze het niet zien, kan ik A.U.B een unban krijgen ? Echt srry ik was te hebberig naar zoon zadel, maar een zadel is een ban niet waard plz rutgerkok geef me nog 1 kans A.U.B en het zelfde ook voor Qanrex als jij mij ook kunt unbannen ??

    #1489

    Sorry Jorbensunny, maar je hebt al veel kansen gehad en ze allemaal niet goed gebruikt. Ik denk dat je niet meer terug op de server mag.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.