Ik ben geband door 2zqa Voor zogenaamt Xray

Wereldbouw Forums Ban aanvechten Ik ben geband door 2zqa Voor zogenaamt Xray

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Auteur
    Berichten
  • #1205
    Jorbensunny
    Deelnemer

    Ik ben ge bandt door 2zqa we hadden het over Xray ik zij dat ik vroeger in 1.5 xray had soms op andere trol servers maar dit is mijn lievelings survival server en nu heb ik een ban Plz Unban Ik heb echt geen Xray op deze server

    #1207

    Zoals rutgerkok al zei, je hebt duidelijke sporen achtergelaten van xray. In de regels staat dat xray verboden is op deze server. Als je dit echt zo’n leuke server vind zou je ook geen xray gebruiken. -tibo7811

    #1208
    Jorbensunny
    Deelnemer

    Wat xray Komop wat gebruiken jullie ik heb op deze server echt 0 Xray gebruikt en zal dat ook nooit doen plz ik was heel ver mag ik alstublieft een unban ?

    #1209
    Jorbensunny
    Deelnemer

    Alstublieft ik vondt dit echt een hele leuke server atoe overleg anders ff met je mede admin mod collega’s dat je me een kans geeft en ik kan bewijzen dat Xray totaal fout is. en 0 Xray is niet waar ik heb per ongelijk xray nog aan staan toen ik de server joinde heb hem gelijk weer uitgezet.

    #1210
    Jorbensunny
    Deelnemer

    En als ik geen Unban krijg wat ik eigenlijk niet verdien Zeg dan tegen timmiego en McRamon508 dat ik een gezzelige tijd met hun heb gehad en ik waarschijnlijk nooit meer online kom 🙁

    #1211
    Jorbensunny
    Deelnemer

    Ik bedoel ps dat Unban dat ik het niet eerlijk vindt als ik niet ge unband wordt

    #1212
    Rutger
    Sleutelbeheerder

    Hier geef jij toe x-ray geïnstalleerd te hebben:

    
    [15:11:56] <[Veteraan] jorbensunny> Wie heeft Mooberries gebant ?
    [15:12:00] <[Moderator] daanderijk> ik
    [15:12:03] <[Moderator] daanderijk> niet
    [15:12:03] <[Eigenaar] 2zqa> uh wut
    [15:12:04] <[Moderator] daanderijk> laat maar
    [15:12:04] <[Speler++] zipzi> heb ik al geplaats maar het werkt nie
    [15:12:05] <[Eigenaar] 2zqa> ik :P
    [15:12:15] daanderijk issued server command: /playerinfo MooBerries
    [15:12:17] <[Veteraan] jorbensunny> Hij vraagt of i een un ban mag ?
    [15:12:22] <[Eigenaar] 2zqa> nee
    [15:12:53] <[Veteraan] jorbensunny> Dussuh geen unban ?
    [15:12:59] <[Eigenaar] 2zqa> yup, geen ban
    [15:13:01] <[Eigenaar] 2zqa> unban*
    [15:13:04] <[Veteraan] jorbensunny> Hahaha
    [15:13:15] <[Eigenaar] 2zqa> ja
    [15:13:25] <[Moderator] daanderijk> en het domme is dat ie het zelfs in z'n video's gebruikt
    [15:13:31] <[Eigenaar] 2zqa> ^
    [15:13:37] <[Veteraan] jorbensunny> Ja
    [15:13:48] Xrated_junior issued server command: /home
    [15:13:48] [OnzeServerPlugin] Xrated_junior teleporteerde naar het huis van Xrated_junior.
    [15:13:58] <[Moderator] daanderijk> en als command zegt: Zolang ik er niet op aanesproken wordt mag het van mij -,-
    [15:14:02] <[Veteraan] jorbensunny> maar hij is nu verdrietig hij heeft er zelfs een video over gemaakt
    [15:14:02] [Lockette] bazengames123 has released a container.
    [15:14:09] <[VasteGast] bazengames123> messages
    [15:14:14] bazengames123 issued server command: /messages
    [15:14:14] Unknown entity/block was triggered: nl.rutgerkok.onzeserverplugin.message.MessageComponent$MessageInventoryHolder
    [15:14:20] <[Moderator] daanderijk> over iets heel doms heeft ie een video gemaakt
    [15:14:25] jorbensunny issued server command: /playerinfo MooBerries
    [15:14:25] <[Speler++] zipzi> heeft iemand voodsel voor me
    [15:14:30] <[Eigenaar] 2zqa> X-Ray is heel erg erg
    [15:14:31] <[Moderator] daanderijk> nee
    [15:14:49] <[Veteraan] jorbensunny> Ik heb X ray
    [15:14:52] <[Veteraan] jorbensunny> Maar nu niet aan
    [15:15:02] <[Moderator] daanderijk> gelukkig niet...
    [15:15:07] 2zqa issued server command: /ban jorbensunny gen xray. Un-ban kan je op forums aanvragen.
    

    Daarnaast zien wij op locatie -5212 11 2925 een gangetje direct van diamanten naar goud:

    Volgens Logblock heb jij dit gehakt op 15 januari, half vijf ’s middags.

    Uiteraard, het is mogelijk dat jij gewoon geluk hebt gehad daar. Ik heb ook geen andere sporen van x-ray kunnen vinden. Ik zal het er met de anderen over hebben of wij je gaan unbannen.

    #1213
    Jorbensunny
    Deelnemer

    Jupp deze foto kan ik herkennen ik was met Mc_Baas We hakte gwn wat toen ik in het lava viel zoals links onder te zien is en bij die chat zij ik dat ik xray heb wat waar is aleen toen ik het aan het uitleggen was werdt ik geband ik wou zeggen: Ik gebruik aleen Xray op troll servers afentoe maar hier echt niet dit was echt mijn aller leukste survival server en als ik ge unband wordt kan laten zien dat ik echt geen Xray gebruik laten we het dan zo doen als jullie nog meer sporen van mij vinden van Xray bannen jullie me maar. Maar ik zweer en ik zweer echt dat ik op DEZE server geen Xray heb gebruikt.

    #1214
    Jorbensunny
    Deelnemer

    En inderdaad heb ik xray geïnstalleerd daar kan ik niet over liegen maar ik heb het Niet gebruikt op deze server, Ik heb deze Mod naar de ban gelijk weggehaald

    #1217
    Jorbensunny
    Deelnemer

    Hebben jullie er al over beslist ?

    #1218
    Rutger
    Sleutelbeheerder

    Je mag weer terugkomen. 🙂 Wij hebben wel graag dat je de x-ray mod deïnstalleerd.

    #1220
    Jorbensunny
    Deelnemer

    Bedankt voor de unban 🙂 En ik heb Xray gelijk gedeinstaleerd

    #1221
    Rutger
    Sleutelbeheerder

    Da’s mooi dat je geen x-ray mod meer hebt, hoeven wij ons bij ieder enigszins verdacht tunneltje geen zorgen meer te maken.

    #1222
    Jorbensunny
    Deelnemer

    Haha nee komt goed 😀

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.