Geband zonder goede reden

Wereldbouw Forums Ban aanvechten Geband zonder goede reden

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #4787
    rebzz
    Lid

    Yo waddup mensen,

    Ik ben net geband door Qanrex met de reden: “houdoe”. Ik was eerder al door hem gekickt met het bericht: “Ik ga niet meer in discussie, over en uit!”. Dit was allemaal in motie gezet nadat ik aan iemand vroeg of hij instagram had (omdat zijn echte naam zijn minecraft naam is).

    Ik vind dit zeer beschamend omdat mij niet normaal verteld word wat ik fout doe. Er werd door 1 admin gezegd dat ik om privegegevens vroeg, wat natuurlijk onzin is, dat ziet iedereen. Als mij niet kan worden uitgelegd waarom ik geband ben eis ik ONMIDDELIJK een unban, anders ben ik geforceerd om harde maatregelen te trekken.

    Mvg,
    Rebzz

    #4788
    Qanrex
    Deelnemer

    Hallo,

    Ik heb meerdere malen uitgelegd dat het niet de bedoeling is om privégegevens van anderen op te vragen. Dit is een server waarop veel kinderen spelen, daarom willen we dat er niet zoveel naar de privégegevens gevraagd wordt. Toen er een speler online kwam bood jij 10 punten aan die speler om zijn/haar Instagram-naam te mogen weten. Ik heb hier toepasselijk op geantwoord dat het niet de bedoeling is dat we zo’n zaken gaan vragen.

    Helaas ging jij hierop in en bleef je maar doorgaan. Ik heb je inderdaad een keer uit het spel gezet, want ik had duidelijk gezegd dat de discussie ten einde was. Dat jij daarop toch verdergaat is dan jouw eigen verantwoordelijkheid. Je kwam net uit een ban en dan zet je direct een grote mond op tegen mij. Dan ben ik het wel beu en verban ik je. Ik zal de reden aanpassen en ook de tijd voor hoe lang je geband wordt.

    Met vriendelijke groeten,
    Qanrex

    #4791
    rebzz
    Lid

    Dan vind ik het wel heel raar dat je daar mee aan kwam zetten nadat de desbetreffende persoon zijn/haar instagram naam gaf. Als je het een probleem vind moet je het zeggen op het desbetreffende moment. Dit is NIET gedaan, en dat weet je heel goed. Ook heb ik geen “grote mond” opgezet tegen jou, ik vroeg waarom ik gekickt was, hier kon je GEEN GOED ANTWOORD OP GEVEN. Ik verwacht ONMIDDELIJK een unban.

    #4792
    Qanrex
    Deelnemer

    Hallo,

    Ik heb dat juist wel op het moment gezegd. Ik krijg hier juist wel een grote mond naar mij toe, dus helaas. Die ban blijft nog even staan.

    Met vriendelijke groeten,
    Qanrex

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.