ban door iemand in brand tezetten

Wereldbouw Forums Ban aanvechten ban door iemand in brand tezetten

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Berichten
  • #1421

    sinds wanneer is het strikt verbode om iemand in brand tezetten want ik zie dat het vaker gebeurt

    #1422

    Sinds het niet de bedoeling is om iemand te doden als de ander geen PvP aan heeft staan. Dat lijkt me niet zo heel moeilijk. En dat anderen het ook doen is niet echt een excuus… Er zijn mensen die inbreken, en dat is nog steeds verboden.

    #1424
    jeffrey376
    Deelnemer

    Het is idd altijd al verboden geweest alleen niet altijd kan iemand worden betrapt of is er gewoon geen/een tekort aan bewijs.

    Je hebt trouwens geluk, want je bent voor maar een dag gebannd, maar de volgende keer is het permanent.

    #1432
    wouters2
    Deelnemer

    Ik zou een screenshot maken als ik in de fik wordt gezet (al 3 keer gebeurt!)

    #1441

    iemand heeft lava op me gegooit al heel lang geleden maar weet niet meer wie het was

    #1665

    Maar waarom staat het niet in de regels dat het verboden is

    #1666

    Ok, misschien is het beter als het in de regels staat, maar je kunt toch zelf ook wel bedenken dat als er een plugin is die ervoor zorgt dat je elkaar alleen kunt doden als je allebei iets aanzet, dat je dat dan niet moet omzeilen en anderen door bijv. vuur of een grote val te doden?

    Bovendien is dit in principe een non-PvP server, en is de PvP-mode er alleen zodat je het wel kunt als je het wilt. Off-topic, ik vind dat heel goed.

    #1667
    Rutger
    Sleutelbeheerder

    Je kunt zeggen dat het onder “Wees aardig tegen anderen” valt. Ook voor de regel “niet stelen” valt wat te zeggen, als door het vuur het slachtoffer dood is gegaan.

    Het valt in ieder geval onder “Deze regels geven zo zorgvuldig mogelijk aan waar moderators en admins op letten. Anders dan een bijvoorbeeld een wetboek zijn deze regels echter niet bindend: wij kunnen je altijd de toegang tot de server ontzeggen.” Deze disclaimer zorgt ervoor dat wij altijd mensen eruit kunnen gooien, ook als zij mazen in de regels hebben gevonden.

    Wij zullen een PvP-regel toevoegen.

    #1669

    Je kunt mensen ook nog vermoorden met instant damage potions.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.